خمام - ظاهراً در استان گوش شنوایی برای شنیدن درد مردم خمام وجود ندارد!
امام جمعه خمام انتقاد کرد :

ظاهراً در استان گوش شنوایی برای شنیدن درد مردم خمام وجود ندارد!

حجت‌الاسلام حامد اسدالله‌زاده، گفت: تریبون نماز جمعه تا اصلاح پروژه محور خمام به خشکبیجار در کنار مردم ایستاده است.

جمعه، ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹ KHNA95464

حجت‌الاسلام حامد اسدالله‌زاده امروز در بخشی‌از خطبه دوم نماز جمعه مسجد جامع شهر خمام با اشاره به ضرب‌الاجل دو ماهه خود درخصوص روشن‌نمودن تکلیف پروژه محور خمام به خشکبیجار، عنوان کرد: ظاهراً در استان گوش شنوایی برای شنیدن درد مردم منطقه یافت نمی‌شود، یا شاید شنیده‌اند و خود را به خواب غفلت زده‌اند!
امام جمعه خمام با بیان اینکه خطاب اینجانب از این‌پس به قاضی‌القضات و رییس دستگاه قضایی خواهد بود، افزود : این نه صدای امام جمعه، که صدای دل‌های داغ فرزند دیده است، که از حنجره اینجانب فریاد شده است.
به گفته‌ی وی، اینجا خمام است، شهری‌که فقط در ۸ سال گذشته شاهد داغ‌دار شدن بیش‌از ۶۹ نفر و مجروح‌شدن بیش‌از ۱,۰۴۵ نفر در یک مسیر ۱۰ کیلومتری بوده است. اینجا گیلان است، جایی که بیش‌از ۱۰ سال است مدیران اجرایی و نظارتی وعده داده‌اند که دیگر نمی‌گذاریم این‌جاده جان جوانانتان را بگیرد و هربار خلف وعده نموده‌اند. اینجا جایی‌است که می‌خواهند با نامه‌درمانی و دستورهای بی‌ضمانت اجرایی، مرهم داغ‌های کهنه مردم و مادران داغدیده شوند.
خطیب نماز جمعه خمام با اشاره بر اینکه اینجا جایی‌است که شاید خبر جان‌باختن مردم در این‌محور برای مسوولین اجرایی و نظارتی‌اش عادی شده باشد، ولی برای مردمش جان‌کاه است، ادامه داد : برای اینکه صدای ضجه‌ها و گریه‌های فرزندان یتیم‌شده در این‌محور شنیده شود و آنهایی را که در خواب غفلت به‌سر برده یا خود را به خواب زده‌اند بیدار شوند، به رییس دستگاه عدلیه شکوه می‌کنیم، تا شاید ایشان برای دردهای کهنه مردم منطقه چاره کنند.
اسدالله‌زاده، خاطرنشان کرد : البته تمامی دستگاه‌های مجری و نظارتی بر پروژه خمام به خشکبیجار بدانند که این آغاز ماجرا بوده و هزینه‌های ترک‌فعل‌ها و عدم نظارت‌ها مانند آوار بر سرتان خراب خواهد شد؛ لذا تریبون نماز جمعه تا اصلاح پروژه محور خمام به خشکبیجار در کنار مردم ایستاده است.


موضوع : کمربندی، نماز جمعه
http://khna.ir/95464

۵ دیدگاه

  • ناشناس در مورخ 1400/09/26 - 19:41 می‌نویسد :

    سلام بر خمام نیوز باید به امام جمعه گفت با حرف درمانی هم کاری از پیش نمیره چند بار رفتید به مسولین استانی این مطالب رو بگید فقط تریبون اون هم روز جمعه همینطور در این چند سال ایشون کجا بودن و چکار میکردن که عزیزان مردم پرپر شدن . یعنی الان این موضوع یادشون اومده؟؟؟!!!!!

  • ناشناس در مورخ 1400/09/28 - 14:54 می‌نویسد :

    باعرض‌سلام‌وخسته‌نباشید‌به‌‌‌امام‌جمعه‌خمام
    باید‌به‌‌عرض‌شون‌برسونم‌اینم‌خوبه‌‌‌که‌اینا‌رو‌توی‌نمازجمعه‌‌بگن
    ولی‌فقط‌حرف‌درنمازجمعه‌نمیشه، چندبار‌با‌دستگاهها‌هماهنگ‌کردن‌ورفتن‌سر‌پروژه‌واونجا‌تمام‌دستگاها‌رو‌‌به‌چالش‌بکشن‌‌وجواب‌بدن، با‌رئیس‌دادگستری‌برن‌وتمام‌مسئولین‌شهرستان‌بیان‌ویک‌مهلت‌‌دوماهه‌بدن‌تمام،
    نه‌اینکه‌هرهفته‌‌بحث‌جاده‌‌خمام‌به‌خشکبیجار‌درنمازجمعه‌مطرح‌بشه
    ولی‌دریغ‌ازیک‌حرکت

  • ناشناس در مورخ 1400/09/29 - 23:15 می‌نویسد :

    آفرین بر امام جمعه عزیز وشجاع شهرستان خمام
    ببینید عزیزان قرار نیست امام جمعه یک شهر به این اداره اون اداره بره وپیگیر مشکلات ودرپی حل اونا تو ادارات باشه وظیفه یه امام جمعه گوشزدکردن این مشکلات به مسوولینه که الحق والانصاف آقای اسدالله زاده خوب ازعهده کار براومده به نظر من نمره ایشون بیسته…
    ا

  • مهدی در مورخ 1400/09/29 - 23:18 می‌نویسد :

    افرین برحاج اسدالله زاده عزیز
    واقعا که حرف دل مارو زدند

  • ناشناس در مورخ 1400/09/29 - 23:37 می‌نویسد :

    آفرین بر امام جمعه شجاع وعزیز خمام