خمام - درخشش رزمی‌کاران خمامی در رقابت‌های الیت کیک‌بوکسینگ گیلان

درخشش رزمی‌کاران خمامی در رقابت‌های الیت کیک‌بوکسینگ گیلان

مسابقات قهرمانی سبک الیت‌کیک بوکسینگ استان گیلان روز گذشته با حضور ۱۸۰ رزمی‌کار در باشگاه اکسیژن رودبار به کار خود خاتمه داد.

شنبه، ۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۹ KHNA95166

مسابقات قهرمانی سبک الیت کیک‌بوکسینگ استان گیلان روز گذشته با حضور ۱۸۰ رزمی‌کار در باشگاه اکسیژن رودبار به کار خود خاتمه داد.
در این‌رقابت‌ها که تحت عنوان انتخابی کشور پیگیری شد، از تیم انرژی مثبت به مربیگری فرشاد پورعباس و میلاد رستم‌نژاد، امیرحسین خیرخواه، امیرمهدی فتاحی و محمدرضا مصدقی به‌ترتیب در اوزان ۲۷، ۳۶ و ۲۹ کیلوگرم رده سنی نونهالان به مدال‌های طلا، برنز و برنز دست یافتند، در رده سنی نوجوانان عرفان زارع مقدم در وزن ۵۷ کیلوگرم مدال طلا را کسب کرد و امیرعلی معصومی در وزن ۶۳ کیلوگرم و ابوالفضل عباسی در وزن ۹۴ کیلوگرم موفق به تصاحب مدال برنز شدند، در بخش جوانان سبحان اقدم در وزن ۸۴ کیلوگرم به مدال طلا رسید، ابوالفضل حاج‌احمدی و مبین نژادرمضانی در وزن‌های ۷۰+ و ۶۳ کیلوگرم دوم شدند و هومن زارعی و مهدی خیرخواه در اوزان ۶۷ و ۶۴ کیلوگرم به مدال برنز رسیدند. همچنین در رده سنی بزرگسالان علیرضا حیدری، علیرضا نیازش و بنیامین مجیدی در اوزان ۵۸، ۷۵ و ۸۵ کیلوگرم مدال طلا را کسب کرده و در وزن ۶۸ کیلوگرم ابراهیم محمدی به مدال نقره بسنده کرد.
از تیم خمام «ب» به مربیگری رضا رعنا و ولی‌الله هدایتی، امیرحسین محرمی در وزن ۵۰ کیلوگرم رده سنی نونهالان مدال نقره را کسب کرد، در وزن ۳۶ کیلوگرم شهروز محمدی به مدال برنز رسید، امیرحسین محرمی در وزن ۵۰ کیلوگرم رده نوجوانان به مدال نقره دست یافت، مصباح وطن‌دوست در وزن ۸۰ کیلوگرم جوانان به مدال طلا، مانی شفقت و پارسا فلاح در اوزان ۸۰ و ۵۰ کیلوگرم به ترتیب نقره و برنز را از آن خود کرده و امیرحسین دهقان‌نژاد در وزن ۹۰+ کیلوگرم مدال نقره بزرگسالان را کسب کرد.
از تیم باشگاه مهدوی «ب» به مربیگری صفر پورحسین سیدرضا حسنی در وزن ۵۰ کیلوگرم مقام مدال برنز را کسب کرد، دانیال اسدپور در وزن ۵۳- کیلوگرم نوجوانان به مدال طلا رسید، فرامرز قاسم‌زاده در وزن ۵۳ کیلوگرم به مدال نقره و سیدطاها حسینی در وزن ۳۴+ کیلوگرم مدال برنز را از خود نمود. ابوالفضل حاتمی در وزن۷۰- کیلوگرم جوانان مدال طلا را کسب کرد و در رده سنی بزرگسالان نیر سینا پورحسین در وزن ۵۵- کیلوگرم و حسین فانی در وزن ۶۲- کیلوگرم توانستند گردن‌آویز نقره را تصاحب کنند؛ ضمن آنکه سیدمیلاد حسنی در وزن ۷۰- کیلوگرم نشان برنز را به خود اختصاص داد.

گفتنی‌است، رضا رعنا و ولی‌الله هدایتی به‌عنوان داور به قضاوت پرداختند.


موضوع : الیت کیک‌بوکسینگ
http://khna.ir/95166

دیدگاه شما چیست ؟!