خمام - اجرای ۱۳۰ برنامه در سطح شهرستان خمام و بخش‌های خشکبیجار و لشت‌نشاء در هفته بسیج
فرمانده سپاه مقداد خبر داد :

اجرای ۱۳۰ برنامه در سطح شهرستان خمام و بخش‌های خشکبیجار و لشت‌نشاء در هفته بسیج

رژه موتوری و افتتاح دفتر بسیج در مدرسه شکوفه‌ها از دیگر برنامه‌های امروز بوده که با حضور مسوولان برگزار شده است.

شنبه، ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۸ KHNA95054

فرمانده سپاه مقداد با بیان اینکه امروزه بسیج در زمینه‌های دفاع همه‌جانبه، امنیت، سازندگی و آموزش، امداد و نجات و همچنین در زمینه‌های محرومیت‌زدایی و اشتغالزایی نقش ایفا می‌کند، تصریح کرد : الگوی بسیج را در جریان بیداری، در جهان اسلام و کشورهای منطقه به‌وضوح مشاهده می‌نماییم، که می‌تواند برای ملت‌های مسلمان الگو باشد.
سرهنگ نادر حامدی صبح امروز در حاشیه مراسم زنگ بسیج که به‌صورت نمادین در مدرسه دخترانه شکوفه‌ها برگزار شد، عنوان کرد : زمانی‌که امام خمینی (ره) بر سازندگی تاکید داشتند، شاید برای ما ملموس نبود، اما امروز شاهد هستیم که بسیج در سازندگی کشور نقشی حیاتی ایفا نموده، که نشان از دوراندیشی امام (ره) دارد.
وی با اشاره به کلام مقام معظم رهبری مبنی‌بر اینکه «هر جوانی که فکر کند کشورش باید مستقل باشد و بخواهد در این‌راه مسوولیت و نقش برعهده بگیرد، بسیجی محسوب می‌شود»، افزود : امیدواریم که همه بتوانیم این‌گفتمان بسیج را در محدوده سرزمینی خود ترویج دهیم.
حامدی به اجرای ۱۳۰ برنامه در سطح شهرستان خمام و بخش‌های خشکبیجار و لشت‌نشاء در هفته بسیج اشاره کرده و ادامه داد : برنامه‌های این‌هفته با شعار «بسیج پاره تن مردم است» آغاز شده، که ده‌ها برنامه شاخص شهرستانی و ناحیه‌ای را شامل می‌گردد.
به گفته‌ی وی، رزمایش اقتدار تلاشگران و جهادگران بسیج در نخستین‌روز از هفته بسیج به‌صورت کشوری و همزمان با دیگر نقاط کشور در سطح استان برگزار خواهد شد، که در قالب اقتدار نیروهای جهادی در عرصه‌های مختلف، توان جهادی بسیجیان ناحیه را به نمایش می‌گذارد.
فرمانده سپاه مقداد با تاکید بر اینکه برگزاری رزمایش اقتدار بسیجیان همزمان با روز سوم آذرماه از دیگر برنامه‌های محوری هفته بسیج است که در یکی‌از سالن‌های ورزشی با سخنرانی رهبر معظم انقلاب به‌صورت ویدئو کنفرانس همراه خواهد شد، خاطرنشان کرد : همایش تجلیل از بسیجیان، مسابقات فرهنگی-ورزشی، افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی و اشتغالزایی، توزیع کمک‌های مومنانه و اجرای گشت‌های رضویون جهت ایجاد امنیت پایدار از جمله برنامه‌های شاخصی‌است که در هفته بسیج در سطح ناحیه برگزار می‌شود.

به گزارش خمام‌نیوز، رژه موتوری و افتتاح دفتر بسیج در مدرسه شکوفه‌ها از دیگر برنامه‌های امروز بوده که با حضور مسوولان برگزار شده است.


موضوع : بسیج، سپاه
http://khna.ir/95054

دیدگاه شما چیست ؟!