خمام - پیرمرد ۷۰ ساله دچار حیوان‌گزیدگی شد
ویژه
در سطح شهر خمام؛

پیرمرد ۷۰ ساله دچار حیوان‌گزیدگی شد

پیرمرد حدوداً ۷۰ ساله مورد حمله‌ی یک سگ فاقد صاحب قرار گرفت و از ناحیه پا دچار حیوان‌گزیدگی شد.

شنبه، ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۸ KHNA94945

پیرمرد حدوداً ۷۰ ساله مورد حمله‌ی یک سگ فاقد صاحب قرار گرفت و از ناحیه پا دچار حیوان‌گزیدگی شد.
فرزند فرد حادثه‌دیده در گفتگو با خمام‌نیوز با بیان اینکه پدرم روز جمعه برای استفاده از دستگاه خودپرداز یکی‌از بانک‌های مرکز شهر از خانه خارج‌شده و در هنگام بازگشت با حمله یک سگ فاقد صاحب مواجه شد، عنوان کرد : او از ناحیه پا دچار گازگرفتگی گردید؛ اگرچه یک جراحت سطحی بوده است.
وی با بیان اینکه متاسفانه از طریق بهداری خمام موفق به دریافت خدمات نشده و بیمار خود را برای مداوا و تزریق واکسن به بیمارستان پورسینا منتقل نمودیم، تصریح کرد : از مسوولان انتظار می‌رود برای افزایش شمار سگ‌های فاقد صاحب در سطح شهر چاره‌ای اندیشه کنند.

به گزارش خمام‌نیوز، در دستورالعمل کنترل جمعیت سگ‌ها بر روش زنده‌گیری تاکید شده، زیرا این‌روش به‌دلایل رعایت استانداردهای بهداشتی، ممنوعیت در استفاده از سلاح گرم، جایگزین‌نمودن سلاح بیهوشی، حفظ سلامت روانی شهروندان و رعایت حقوق حیوانات، مناسب‌ترین روش برای جمع‌آوری و ساماندهی حیوانات بی‌سرپرست و همچنین دفع حیوانات مریض می‌باشد.
این‌دستورالعمل در ستاد مرکزی کنترل جمعیت حیوانات ناقل بیماری به انسان در سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور تصویب و جهت اجرا ابلاغ گردیده بود.


موضوع : حیوانات
تصویر : آرشیوی
http://khna.ir/94945

۱ دیدگاه

  • vahid در مورخ 1400/08/25 - 13:01 می‌نویسد :

    والله ما که تو این شهر ١٠٠تا حیوان آزار می بینیم،تا یه مشکل اینطورى پیش میاد مشخص نیست چرا تموم مردم آزارها وحیوان آزارهاى [!] فورى تو بوق وکرنا میکنن،خوشبختانه تو این سالها هستن انسانهایی که با عشق به این حیوونها خدمت میکنن،چون با وفا هستن مثل بعضی از انسان نماها نیستن،حیوون آزار هم کم نیست تو خمام [!]