خمام - اگر به مراسم کلنگ‌زنی شهرک صنعتی در گورابجیر صحرا دعوت میشدم، حضور پیدا نمی‌کردم
نماینده مردم رشت و خمام در مجلس :

اگر به مراسم کلنگ‌زنی شهرک صنعتی در گورابجیر صحرا دعوت میشدم، حضور پیدا نمی‌کردم

نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس با اشاره به آغاز احداث شهرک صنعتی توسط منطقه آزاد انزلی در حوزه سرزمینی شهرستان خمام بدون حضور مسؤولان شهرستانی، اظهار کرد : اگر مرا برای مراسم کلنگ‌زنی شهرک صنعتی در گوراجیر صحرا دعوت می‌کردند، حضور پیدا نمی‌کردم.

یکشنبه، ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۸ KHNA94862

نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس با اشاره به آغاز احداث شهرک صنعتی توسط منطقه آزاد انزلی در حوزه سرزمینی شهرستان خمام بدون حضور مسؤولان شهرستانی، اظهار کرد : اگر مرا برای مراسم کلنگ‌زنی شهرک صنعتی در گورابجیر صحرا دعوت می‌کردند، حضور پیدا نمی‌کردم.
جبار کوچکی‌نژاد عصر امروز با بیان اینکه خمام یکی‌از شهرستان‌های ویژه در استان گیلان است، تصریح کرد : این‌شهرستان به دلیل نزدیکی با ساحل، منطقه آزاد انزلی و فرودگاه سردار جنگل دارای ظرفیت ژئوپلیتیک خوبی به لحاظ اقتصادی‌است، که باید به آن توجه گردد.
وی با تاکید بر لزوم توسعه منطقه آزاد انزلی، گفت : توسعه منطقه آزاد انزلی منجر به رشد اقتصادی استان و حتی کشور می‌شود، به این‌منظور بخشی از روستا‌ها و شهرستان خمام وارد محدوده منطقه آزاد انزلی خواهد شد.
این‌مسوول از تصویب طرح توسعه منطقه آزاد در کمیسیون اقتصادی خبر داد و افزود : در تلاشیم تا شهرک صنعتی سفیدرود، فرودگاه سردار جنگل و ۲۳ روستا وارد محدوده منطقه آزاد شود، ولی متأسفانه عده‌ای محدود در انجام این‌کار خلل وارد می‌کنند، که قطعا خیرخواه گیلان نیستند.
کوچکی‌نژاد با تاکید بر اینکه باید کمک شود تا منطقه آزاد انزلی به منطقه آزاد گیلان توسعه یابد، خاطرنشان کرد : با این‌اقدام خمام، خشکبیجار، لشت‌نشا و بندرانزلی وارد محدوده منطقه آزاد می‌شوند؛ لذا امیدوارم مسوولان با اقدامات خود مردم گیلان را تحریک نکنند.


دیدگاه شما چیست ؟!