خمام - تزریق بیش‌از ۷۰ هزار دوز واکسن کرونا در خمام
فرماندار عنوان کرد :

تزریق بیش‌از ۷۰ هزار دوز واکسن کرونا در خمام

فرماندار شهرستان خمام از تزریق بیش‌از ۷۰ هزار دوز واکسن کرونا در این‌شهرستان خبر داد.

پنج شنبه، ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۸ KHNA94827

فرماندار شهرستان خمام از تزریق بیش‌از ۷۰ هزار دوز واکسن کرونا در این‌شهرستان خبر داد.
عبدالوحید احمدی ظهر امروز در جریان بازدید از مرکز واکسیناسیون مسجد جامع خمام با بیان اینکه با تلاش‌های مجموعه‌های بهداشت، نظامی و انتظامی شهرستان اکنون نسبت به ماه‌های گذشته در مرحله خوبی از واکسیناسیون قرار گرفته‌ایم، افزود : با در نظر گرفتن جمعیت هدف شهرستان، شاهد تزریق ۹۰ درصدی دوز اول و ۷۸ درصدی دوز دوم هستیم.
به گفته‌ی وی، تاکنون ۷۰ هزار و ۱۳۱ دوز واکسن کرونا در شهرستان خمام تزریق شده، که ۳۷ هزار و ۴۲۳ مورد مربوط به دوز اول و ۳۲ هزار و ۷۰۸ مورد مربوط به دوز دوم بوده است.
این‌مسوول با اشاره به نظر کارشناسان بهداشت و درمان داخلی، یادآور شد : درحال حاضر عمده فوتی‌های کرونا از میان کسانی‌است که واکسن نزده‌اند و موارد فوتی به ندرت در افرادی‌که واکسن تزریق کرده‌اند اتفاق می‌افتد؛ موارد نادر نیز مربوط به افراد با بیماری‌های زمینه‌ای می‌باشد.

احمدی همچنین با بیان اینکه تمامی تمهیدات درخصوص بازگشایی مدارس شهرستان اتخاذ شده، اظهار کرد : کلاس‌های درس از ۱۵ آبان‌ماه بر اساس تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا حضوری بوده و شرایط برای برپایی کلاس‌های درس با تعداد کمتر از ۳۰۰ دانش‌آموز فراهم است.
نماینده عالی دولت در خمام با اشاره بر بازگشایی کلاس‌های درس مدارس با جمعیت بالای ۳۰۰ نفر از اول آذرماه، خاطرنشان کرد : حداکثر تعداد حضور دانش‌آموزان در هر کلاس ۱۵ نفر بوده و درخصوص مدارس ابتدایی دولتی شهر و همچنین مدارس ابتدایی غیردولتی تاکنون تصمیمی اتخاذ نشده است.


موضوع : فرمانداری، کرونا
منبع : خوبان خبر
http://khna.ir/94827

دیدگاه شما چیست ؟!