خمام - شهردار: به‌دنبال ایجاد درآمد پایدار هستیم
در جلسه شورا مطرح شد؛

شهردار: به‌دنبال ایجاد درآمد پایدار هستیم

ابوالحسن سیمایی، گفت : این‌آمادگی از همین‌امروز از سوی شهرداری وجود دارد تا موضوع مناقصه درصورت تصویب شورا مورد پیگیری قرار گیرد.

دوشنبه، ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸ KHNA94768

شهردار خمام با بیان اینکه احداث یک مجتمع تجاری در زمین همجوار ساختمان شهرداری پیش‌بینی شده، عنوان کرد : این‌ساختمان در سه طبقه خواهد بود، که طبقات همکف، اول و دوم آن تجاری بوده و برای طبقه سوم یک سالن آمفی‌تئاتر درنظر گرفته می‌شود.
ابوالحسن سیمایی ظهر امروز در جلسه شورای شهر با اذعان به اینکه از طبقه همکف می‌توان به‌عنوان یک هایپرمارکت بهره‌برداری شود، افزود : این‌آمادگی از همین‌امروز از سوی شهرداری وجود دارد تا موضوع مناقصه درصورت تصویب شورا مورد پیگیری قرار گیرد.
وی با تاکید بر اینکه به‌دنبال درآمد پایدار برای شهرداری هستیم، افزود : از این‌طرح تجاری می‌توان در مدت ۲ سال بهره‌برداری نمود.
به گفته‌ی سیمایی، مواردی‌همچون ساماندهی پارک آفتاب و بازار هفتگی شهر خمام، تغییر مبلمان شهری، رسیدگی به وضعیت آسفالت معابر، بازگشایی خیابان ۱۸ متری و اصلاح شکل هندسی میدان ولیعصر (عج) در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خمام‌نیوز، امروز در اولین جلسه شورا پس‌از معارفه شهردار از محمدرضا رمضانی‌پور که سرپرستی شهرداری را از هفدهم مردادماه تا ۲۶ مهرماه برعهده گرفته بود تقدیر به‌عمل آمد.

 


موضوع : شهرداری، شورای شهر
http://khna.ir/94768

دیدگاه شما چیست ؟!