خمام - تاکید فرماندار بر لزوم آماده‌باش کامل دستگاه‌های اجرایی به‌منظور مقابله با بروز هرگونه بحران احتمالی

تاکید فرماندار بر لزوم آماده‌باش کامل دستگاه‌های اجرایی به‌منظور مقابله با بروز هرگونه بحران احتمالی

فرماندار شهرستان خمام بر لزوم آماده‌باش کامل دستگاه‌های اجرایی و نیروهای خدمات‌رسان به‌منظور مقابله با بروز هرگونه بحران احتمالی تاکید کرد.

چهارشنبه، ۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۸ KHNA94584

فرماندار شهرستان خمام بر لزوم آماده‌باش کامل دستگاه‌های اجرایی و نیروهای خدمات‌رسان به‌منظور مقابله با بروز هرگونه بحران احتمالی تاکید کرد.
عبدالوحید احمدی ظهر امروز در اولین جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان خمام که با حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری و دیگر مدیران استانی و شهرستانی در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد، بر اهمیت تشکیل‌شدن جلسات مشابه به‌صورت بخشی از سوی بخشداران مرکزی و چوکام، تشکیل جلسات داخلی در ادارات به‌منظور برنامه‌ریزی و حفظ انسجام در مواقع وقوع بحران‌ها و همچنین تهیه لیست کشیک ماهانه ادارات خدمات‌رسان اشاره کرده و افزود : ادارات این‌شهرستان تازه‌تاسیس از لحاظ امکانات با محدودیت‌هایی در امکانات و اعتبارات مواجه هستند، اما ضروری‌است با شرکت‌های خصوصی جهت دریافت امکانات و لوازم موردنیاز برای مدیریت و برون‌رفت از بحران احتمالی قرارداد منعقد نمایند.
وی با تاکید بر لزوم توجه به وضعیت کانال‌های آبرسانی، لایروبی رودخانه‌ها و شناسایی نقاط حادثه‌خیز در روستاها از سوی دهیاران، ادامه داد : باید ضمن تهیه لیستی‌از ماشین‌آلات همانند بیل مکانیکی، لودر، برف‌روب و …، از ظرفیت بخش خصوصی بهره گرفته شود.
نماینده عالی دولت در خمام بر لزوم استقرار راهداری در این‌شهرستان تاکید نموده و گفت : اولویت‌بندی مسیرها باید در دستور کار قرار گرفته و پس‌از اقدام برای بازگشایی مسیرهای اصلی، نسبت به بازگشایی مسیرهای فرعی درجه یک و دو از سوی شهرداری و دهیاری‌ها، با کمک راهداری مبادرت گردد.
این‌مسوول همچنین بر لزوم تامین اقلام ضروری خانوار، تشویق روستاییان به بیمه‌نمودن منازل مسکونی و اختصاص سهمیه سوخت و آرد فوق‌العاده تاکید کرده و خاطرنشان ساخت : شرایط باید به‌گونه‌ای باشد که امکان فعالیت و خدمات‌دهی اماکن عمومی همانند سوپرمارکت‌های بزرگ، نانوایی‌ها، مراکز بهداشت و درمان، بانک‌ها، پمپ بنزین‌ها و مدارس فراهم باشد.


موضوع : ستاد بحران، فرمانداری
http://khna.ir/94584

دیدگاه شما چیست ؟!