خمام - اکباتان از صعود به سوپرلیگ استان باز ماند
با اولین‌شکست در لیگ دسته اول ؛

اکباتان از صعود به سوپرلیگ استان باز ماند

تیم فوتبال اکباتان خمام ظهر امروز در مرحله حذفی از رقابت‌های لیگ دسته اول بزرگسالان استان گیلان به‌مصاف تیم ساحل آستانه اشرفیه رفت، که با شکست ۱ بر ۰ در ورزشگاه سردارجنگل رشت از صعود به سوپرلیگ استان گیلان باز ماند.

جمعه، ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۷ KHNA94560

تیم فوتبال اکباتان خمام ظهر امروز در مرحله حذفی از رقابت‌های لیگ دسته اول بزرگسالان استان گیلان به‌مصاف تیم ساحل آستانه اشرفیه رفت، که با شکست ۱ بر ۰ در ورزشگاه سردارجنگل رشت از صعود به سوپرلیگ استان گیلان باز ماند.

به گزارش خمام‌نیوز، دو تیم در ابتدای نیمه نخست یک بازی پایاپای از خود به نمایش گذاشته و حملاتی روی دروازه طرفین شکل گرفت، که جدی‌ترین آنها شوت تیم ساحل بود که با برخورد به دفاع، به تیرک دروازه اکباتان برخورد کرد.
بازیکن آستانه اشرفیه دقایقی بعد زمانی‌که متوجه جلو آمدن دروازه‌بان تیم اکباتان شد، شوت خود را روانه دروازه این‌تیم نمود، که مجدداً به تیرک اصابت کرد. اگرچه در ادامه اکباتان بازی را در دست گرفت و چندین‌موقعیت گلزنی خلق کرد، اما هیچ‌کدام به گل ختم نشد.

شاگردان رسول میرطرقی در نیمه دوم بازی‌را بهتر آغاز کرده و صاحب یک موقعیت تک‌به‌تک شده، که دروازه‌بان ساحل موفق به گرفتن توپ شد. موقعیت گل دیگری نیز با خطای دروازه‌بان همراه بود، که با کارت زرد از سوی داور مواجه گردید؛ اگرچه موقعیت مشکوکی بوده و می‌توانست به کارت قرمز نیز منجر شود.
در ادامه ضربه ایستگاهی از سوی محمد دادرسی در دقیقه ۶۵ زده شد، اما دروازه‌بان آستانه اشرفیه توپ را از گوشه دروازه به بیرون کشید و مانع گلزنی اکباتان شد.

سیدهادی موسوی «کمک‌مربی اکباتان» در دقیقه ۷۷ به‌دلیل اعتراض به داور با کارت قرمز مواجه شد، ادریس پوررضا «دفاع آخر اکباتان» در دقیقه ۸۴ با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج گردید و ساحل آستانه اشرفیه در دقیقه ۸۵ توسط صادق شادجلالی از روی یک ضربه ایستگاهی دروازه میلاد علیزاده را گشود و به گل رسید.
اکباتان دست از تلاش نکشید و در دقایق پایانی بازهم چندین حمله بر روی دروازه تیم حریف ترتیب داد، اما موفق به کسب نتیجه نشد.
میلاد طاهری در دقیقه ۹۳ به‌دلیل اعتراض به داور مسابقه از بیرون محوطه با کارت قرمز مواجه گردید و در نهایت تیم اکباتان با شکست ۱ بر ۰ متوقف شد.

گفتنی‌است، دو تیم ساحل آستانه اشرفیه و عقاب لنگرود به سوپر لیگ گیلان صعود کردند.


موضوع : فوتبال، گزارش تصویری
گزارش : جواد منادی
http://khna.ir/94560

دیدگاه شما چیست ؟!