خمام - یک قلاده سگ مورد هدف گلوله قرار گرفت
در روستای دهنه‌سر ؛

یک قلاده سگ مورد هدف گلوله قرار گرفت

یک قلاده سگ امروز در روستای دهنه‌سر شیجان مورد هدف گلوله قرار گرفت.

سه شنبه، ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۷ KHNA94437

یک قلاده سگ امروز در روستای دهنه‌سر شیجان مورد هدف گلوله قرار گرفت.
شنیده‌ها از کشته‌شدن سگ مذکور به‌دلیل خوردن غازهای یکی‌از بومیان منطقه، توسط اسلحه شکاری حکایت دارد.

کشتن، تلف و ناقص‌کردن حیوانات برابر مقررات جرم محسوب گردیده و اینگونه اقدامات ضمن آنکه نظم و عفت عمومی را خدشه‌دار و جریحه‌دار می‌کند، براساس آموزه‌های دینی نیز امری مذموم و ناپسند است.

مهمتر از آن، موضوع ساماندهی سگ‌ها و نگهداری‌از این‌حیوانات در مکانی مناسب، علی‌الخصوص در سطح شهر همواره در سال‌های اخیر به‌عنوان یکی‌از مطالبات شهروندان مطرح بوده، که مغفول مانده و مستلزم رسیدگی مسوولان است.

گفتنی‌است، تصاویری از تیراندازی امروز در فضای مجازی دست به‌دست شده و پیام‌های متعددی در این‌راستا به تحریریه خمام‌نیوز ارسال گردیده؛ ضمن‌آنکه این دومین‌خبر مشابه در سال جاری درخصوص هدف قراردادن سگ‌های فاقد صاحب در سطح شهرستان خمام می‌باشد.


موضوع : حیوانات
http://khna.ir/94437

۲ دیدگاه

  • ناشناس در مورخ 1400/07/27 - 22:25 می‌نویسد :

    در رابطه با سگ های سطح شهر نظری به این خصوص میدم . خودم بعد از کارم درگیر چند تا سگ ها شدم تا اینک سریع سریع دویدم. خودمو از این وحشی ها خلاص کنم تعداد شون زیاد شده محیط زیست جای این نجات و نجاست ها نیست از سگ ولگرد خیابون به [!] یک مشت بی عرضه دم از مدافع بودن میزنن .عادت کردین یک حرف چندین بار بزنیم [!] محیط زیست و از تمام شهروندان درخواست اطلاع رسانی دارم در مقابله با این نوع از بحران از این بازی های سر از جایه دیگه از ماجرا در میارن با عده از مدافع حقوق حیواناتم [!]

  • شاسا صفایی در مورخ 1400/11/08 - 03:59 می‌نویسد :

    این کیه که این حرفهای چرت ونوشته کجای قران نوشته سگ نجسته .حتما بوی بدی میدی که سگها خواستن بخورنت