خمام - یکی‌از سارقان تحت پوشش کادر درمان در دافچاه دستگیر شد
به‌دنبال سرقت در چند شهرستان ؛

یکی‌از سارقان تحت پوشش کادر درمان در دافچاه دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان با اشاره به وقوع سرقت از چند شهروند گیلانی تحت پوشش کادر درمان، از شناسایی و دستگیری سارقان این‌پرونده در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد.

چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷ KHNA94241

فرمانده انتظامی استان با اشاره به وقوع سرقت از چند شهروند گیلانی تحت پوشش کادر درمان، از شناسایی و دستگیری سارقان این‌پرونده در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد.
سردار عزیزالله ملکی در تشریح این‌خبر، اظهار داشت : در پی وقوع چند فقره سرقت تحت پوشش کادر درمان در شهرستان‌های سیاهکل، بندرانزلی و لاهیجان، پیگیری این‌پرونده با توجه به اهمیت موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی با بیان اینکه سارقان با پوشش ماسک و دستکش به‌بهانه گرفتن فشار خون و تست کرونا به مردم مراجعه و به‌شکل غافلگیرانه اقلام با ارزش آنها را به سرقت می‌بردند، افزود : یکی‌از سارقان این‌پرونده با اشرافیت اطلاعاتی در کمتر از ۲۴ ساعت با شلیک پلیس دستگیر و تلاش برای دستگیری متهم دیگر این‌پرونده ادامه دارد.
ملکی با اشاره به اینکه وزارت بهداشت مکرراً اعلام کرده که به هیچ‌وجه تیمی برای انجام تست، تزریق واکسن کرونا و گرفتن فشار خون به درب منازل و واحدهای صنفی اعزام نمی‌شود، ادامه داد : هرگونه مراجعه به درب منازل و واحدهای صنفی تحت عنوان تزریق واکسن و انجام تست کرونا شگردی برای سرقت است.
این‌مقام ارشد انتظامی در پایان با تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای جلوگیری و قطع زنجیره انتقال کرونا، از مردم خواست تا در صورتی‌که از آنها به این‌شیوه سرقت صورت‌گرفته مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع‌رسانی کنند.

به گزارش خمام‌نیوز، یکی‌از متهمان «غیربومی، حدوداً ۴۰ ساله» بر اساس اعلام یک منبع آگاه محلی روز گذشته از سوی پلیس آگاهی در محدوده روستای دافچاه دستگیر شده است.


موضوع : دستگیری، سرقت، نیروی انتظامی
http://khna.ir/94241

دیدگاه شما چیست ؟!