خمام - ثبت ۵,۵۷۸ فقره تماس با پلیس ۱۱۰ خمام از ابتدای سال تاکنون
فرمانده انتظامی خمام خبر داد :

ثبت ۵,۵۷۸ فقره تماس با پلیس ۱۱۰ خمام از ابتدای سال تاکنون

فرمانده انتظامی شهرستان خمام با تبریک هفته ناجا، هدف نیروی انتظامی را خدمت‌رسانی به مردم و برقراری نظم، امنیت و آرامش برای شهروندان عنوان کرد.

دوشنبه، ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷ KHNA94216

فرمانده انتظامی شهرستان خمام با تبریک هفته ناجا، هدف نیروی انتظامی را خدمت‌رسانی به مردم و برقراری نظم، امنیت و آرامش برای شهروندان عنوان کرد.
سرهنگ شریف رحیمی ظهر امروز در جریان کنفرانس خبری در ستاد فرماندهی این‌‎شهرستان از ۵,۵۷۸ فقره تماس مرتبط با حوزه استحفاظی خمام با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داده و تصریح کرد : علاوه‌بر شماره مذکور که درخصوص موارد فوریتی به‌صورت شبانه‌روزی پاسخگوی شهروندان می‌باشد، تلفن‌های ۱۹۷, ۱۴۷ و ۱۱۶ نیز به‌عنوان پل ارتباطی مردم با نیروی انتظامی شناخته می‌شوند.

وی با بیان اینکه ۲,۹۴۰ فقره پرونده قضایی طی حدود شش‌ماهه نخست امسال در کلانتری و پلیس‌های تخصصی تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شده، افزود : در این‌مدت کشف سرقت‌های به‌وقوع‌پیوسته در کلانتری و پلیس آگاهی ۴۰ درصد و کشفیات مواد مخدر ۶۳ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.
این‌مقام انتظامی، مبارزه با مواد مخدر را از اولویت‌های ناجا و از دغدغه‌های اعضای شورای تامین شهرستان خمام ذکر نموده و اذعان داشت : دستگیری فروشندگان و قاچاقچیان مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش داشته و طرح‌های پاکسازی متعددی با هدف افزایش رضایتمندی و امنیت خاطر مردم در تفرجگاه‌ها، پارک‌ها و مناطقی‌که ممکن‌است مورد تجمع معتادان باشد، به‌صورت ۲ الی ۳ مرتبه در هفته با حضور فیزیکی و میدانی پلیس در ساعات مختلف صورت می‌پذیرد.

رحیمی با تاکید بر نقش رسانه‌ها در ارتباط دوسویه بین مردم و مسوولان، ادامه داد : احساس مسوولیت در قبال مسائل اجتماعی به‌عنوان یکی‌از وظایف شهروندی تلقی شده و مردم باید در قبال امنیت خود احساس مسوولیت نمایند.
وی با اشاره بر اینکه تماس‌های شهروندان با اپراتورهای پلیس محرمانه بوده و مردم نباید از این‌بابت دغدغه یا نگرانی داشته باشند، گفت : شهروندان می‌توانند هرگونه مورد مشکوک را در راستای مقابله با سودگران مرگ یا برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی در اسرع وقت به شماره ۱۱۰ اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی خمام از تشکیل پلیس‌های تخصصی همچون پلیس اطلاعات، پلیس آگاهی و پلیس مبارزه با مواد مخدر پس‌از ایجاد ستاد فرماندهی در این‎شهرستان خبر داده و خاطرنشان کرد : در بحث نیرو با مساعدت فرماندهی انتظامی استان در بالاترین سطح نیرو نسبت به دیگر شهرستان‌ها قرار داشته و توان رزم ما برای خدمت به مردم نسبت به گذشته افزایش یافته است.
به گفته‌ی وی، مواردی همچون احداث کلانتری جدید در شهرستان از سوی کارشناسان در دست پیگیری است.


موضوع : علمی، گزارش تصویری، نیروی انتظامی
http://khna.ir/94216

دیدگاه شما چیست ؟!