خمام - تیم فوتبال اکباتان به مرحله حذفی مسابقات صعود کرد
با تساوی بدون گل ؛

تیم فوتبال اکباتان به مرحله حذفی مسابقات صعود کرد

تیم فوتبال اکباتان خمام عصر امروز به مصاف تیم مهربان صومعه‌سرا رفت، که در پایان علی‌رغم تساوی بدون گل به مرحله حذفی مسابقات صعود کرد.

سه شنبه، ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۶ KHNA93327

تیم فوتبال اکباتان خمام عصر امروز به مصاف تیم مهربان صومعه‌سرا رفت، که در پایان علی‌رغم تساوی بدون گل به مرحله حذفی مسابقات صعود کرد.
در این‌دیدار که در هفته پنجم از رقابت‌های لیگ دسته اول بزرگسالان استان گیلان در زمین ورزشی علی بحری پیگیری شد، در ابتدای نیمه نخست دو تیم یک‌بازی پایاپای از خود نشان داده، اما در ادامه اکباتان صاحب توپ و میدان شد و چندین موقعیت گلزنی روی دروازه حریف خلق کرد؛ اما نتوانست از آنها بهره لازم را برده و تیم‌ها بدین‌ترتیب با نتیجه تساوی بدون گل به رختکن رفتند.
در نیمه دوم باز‌هم دو تیم بازی را متعادل آغاز کرده و به‌دلیل خطاهای متعدد توقف‌های زیادی ایجاد میشد؛ که در نهایت میلاد طاهری «مهاجم اکباتان» که در نیمه دوم به میدان آمده بود، با دریافت دومین کارت زرد در دقیقه ۸۵، از زمین مسابقه اخراج شد.
پس‌از ۱۰ نفره‌شدن تیم اکباتان در دقایق پایانی، نماینده صومعه‌سرا بازی را در دست گرفت و حملات نصف و نیمه‌ای روی دروازه‌ی میزبان ایجاد کرد، اما نتوانست از این‌برتری استفاده نموده و در نهایت بازی با نتیجه تساوی بدون گل پایان یافت.

به گزارش خمام‌نیوز، شاگردان رسول میرطرقی باتوجه به شکست تیم شهید دوربین بندرانزلی در بازی همزمان، با کسب ۷ امتیاز از ۱ برد و ۴ تساوی به‌همراه تیم سردارجنگل شاندرمن به مرحله حذفی مسابقات صعود کردند.


موضوع : فوتبال، ورزشی
تصویر : پویاقربانی
http://khna.ir/93327

دیدگاه شما چیست ؟!