خمام - حکم انضباطی سرمربی، مربی و تعدادی‌از بازیکنان تیم فوتبال شهرداری خمام تعدیل شد
با نظر کمیته استیناف ؛

حکم انضباطی سرمربی، مربی و تعدادی‌از بازیکنان تیم فوتبال شهرداری خمام تعدیل شد

محکومیت سرمربی و مربی تیم شهرداری به‌دلیل اظهار ندامت در جلسه کمیته انضباطی و فقدان سابقه محرومیت انضباطی به دو جلسه محرومیت قطعی و دو جلسه محرومیت تعلیقی به‌مدت ۴ ماه تبدیل گردید.

یکشنبه، ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۶ KHNA93244

کمیته استیناف رای خود را درخصوص تجدیدنظرخواهی تیم فوتبال شهرداری خمام برای رای کمیته انضباطی در راستای حواشی منجر به درگیری پایان دیدار نوجوانان شهرداری خمام و کشاورز املش اعلام کرد.
بر اساس این‌رای، اگرچه تخلف شهرام جعفری «سرمربی تیم» و امیر رستگار «مربی تیم» با توجه به مدارک و مستندات موجود در پرونده محرز اعلام‌شده، اما محکومیت آنان به‌دلیل اظهار ندامت در جلسه کمیته انضباطی و فقدان سابقه محرومیت انضباطی به دو جلسه محرومیت قطعی و دو جلسه محرومیت تعلیقی به‌مدت ۴ ماه تبدیل گردید.

از سوی دیگر، با توجه به اعلام اسامی بازیکن حاضر در درگیری پایان مسابقه از سوی باشگاه شهرداری، عرشیا مقدسی، امیررضا رسولی، ابوالفضل ادبی، سینا میرزازاده، امیرحسین فهیم، نیما حسن‌پور و سیدجلال نقیبی هریک به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم در مسابقات رسمی و پرداخت یکصد هزار تومان جریمه نقدی در حق هیات فوتبال استان محکوم گردیده و محرومیت سایر بازیکنان منتفی اعلام شده است.

گفتنی‌است، رای صادره قطعی و لازم‌الاجرا بوده و تغییری در رای حمید نیک‌نژاد «سرپرست باشگاه شهرداری» مبنی‌بر ۲ سال محرومیت از کلیه فعالیت‌های ورزشی مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در هر رده و هر پست و پرداخت مبلغ دو میلیون تومان جریمه نقدی صورت نگرفته است.


موضوع : فوتبال
http://khna.ir/93244

دیدگاه شما چیست ؟!