خمام - برخورد قاطع دستگاه قضا با سودجویان جنگل فتاتو
ویژه
معاون اجتماعی دادگستری گیلان مطرح کرد:

برخورد قاطع دستگاه قضا با سودجویان جنگل فتاتو

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان با تأکید بر قاطعیت دستگاه قضا در برخورد با متخلفان و مجرمان در هر سطح و منصبی، گفت : هرکسی در هر مقامی اگر قصد تعرض به منابع طبیعی و جنگل‌ها را داشته باشد، قانون‌گذار دستش را قطع خواهد کرد.

جمعه، ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱:۰۶ KHNA93103

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان از عزم جزم دستگاه قضا در برخورد با سودجویی‌های صورت‌گرفته در جنگل فتاتو خبر داد و گفت : به‌صورت فوق‌العاده و برابر با مر قانون با سودجویان این‌جنگل اعمال قانون می‌شود.
به گزارش خمام‌نیوز به نقل‌از فارس، جان‌احمد آقایی امروز در حاشیه بازدید از جنگل فتاتو با اشاره به اهمیت این‌جنگل در استان، اظهار کرد : جنگل فتاتو ۳۶۴ هکتار وسعت دارد و جزو جنگل‌های هیرکانی در منطقه محسوب می‌شود.
وی با اشاره به سودجویی‌های صورت گرفته در جنگل، افزود : سودجویان بعضاً غیربومی هستند و اقدام به تصرف جنگل فتاتو نموده‌اند.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان با تاکید بر عزم جزم دستگاه قضا در برخورد با متخلفان و مجرمان در رابطه با قطع درختان جنگل، بیان کرد : دادستان پرتلاش و سخت‌کوش خمام به همت متولیان منابع طبیعی به موضوع سودجویی در جنگل‌های خمام ورود کرده و برای تمامی افرادی‌که با سودجویی درختان را قطع کرده‌اند، پرونده تشکیل دهد.
آقایی همچنین با اشاره به دستور انسداد پل دسترسی به منطقه آزاد در محدوده جنگل فتاتو، تصریح کرد : این پل توسط منطقه آزاد انزلی برای کمک به منابع طبیعی ساخته شده بود، اما متأسفانه سودجویان از این‌پل سو استفاده نموده و دست به تخریب جنگل می‌زدند؛ ازاین‌رو این‌پل توسط منطقه آزاد مسدود و صرفاً با اجازه منابع طبیعی قابل بازگشایی خواهد بود.
این‌مسوول با تأکید بر قاطعیت دستگاه قضا در برخورد با متخلفان و مجرمان در هر سطح و منصبی، خاطرنشان کرد : هرکسی در هر مقامی اگر قصد تعرض به منابع طبیعی و جنگل‌ها را داشته باشد، قانون‌گذار دستش را قطع خواهد کرد.


موضوع : جنگل ها، دادگستری
http://khna.ir/93103

دیدگاه شما چیست ؟!