خمام - سهمیه واکسن خمام از رشت مستقل شد / رنگ‌بندی کرونایی خمام و رشت تفکیک خواهد شد
ویژه
فرماندار خمام خبر داد :

سهمیه واکسن خمام از رشت مستقل شد / رنگ‌بندی کرونایی خمام و رشت تفکیک خواهد شد

رییس ستاد مدیریت کرونای خمام، اذعان داشت : موضوع تفکیک رنگ‌بندی کرونایی شهرستان‌های خمام و رشت از یکدیگر نیز در دستور کار قرار داشته و بحث‌های کارشناسی خود را طی می‌کند؛ امیدواریم رنگ‌بندی کرونایی شهرستان خمام در آینده نزدیک مستقل شود.

پنج شنبه، ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۶ KHNA93096

فرماندار خمام با اشاره به چالش موجود در این‌شهرستان در راستای تامین سهمیه واکسن، عنوان کرد : خوشبختانه سهمیه واکسن خمام از روز گذشته با رایزنی‌های به‌عمل آمده با مسوولان استانداری و دانشگاه علوم پزشکی گیلان از شهرستان رشت جدا گردیده است.
عبدالوحید احمدی ظهر امروز در گفتگو با خمام‌نیوز با بیان اینکه سهمیه مذکور به‌دلیل عدم برخورداری از سیستم سرمایشی همچنان از رشت ارسال می‌شود، افزود : دو هزار دوز واکسن سینوفارم و هشتصد دوز واکسن برکت برای امروز تا یکشنبه در اختیار خمام قرار گرفته، که سهمیه امروز مراکز واکسیناسیون این‌شهرستان به تنهایی یک‌هزار دوز بوده است.
وی با ابراز امیدواری از سرعت‌بخشیدن به استقرار شبکه بهداشت در شهرستان خمام، تصریح کرد : متاسفانه امکانات در شهرستان تازه تاسیس خمام بسیار کم بوده، که از این‌بابت شرمنده مردم هستیم.
نماینده عالی دولت در خمام با تاکید بر اینکه استقرار ادارات در این‌شهرستان با جدیت دنبال می‌شود، ادامه داد : مسائلی همچون نبود اعتبارات، هزینه بالای اجاره ملک و تهیه زمین برای احداث بنا برای استقرار ۱۶ اداره شهرستانی در میان بوده، که این‌موضوع را از طریق حوزه معاونت‌های سیاسی، امنیتی و اجتماعی، توسعه منابع استانداری و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان دنبال نموده و مکاتبات مرتبط با آن برای تامین اعتبار درجریان است.
رییس ستاد مدیریت کرونای خمام با اشاره به پیگیری درخصوص راه‌اندازی یک داروخانه دیگر به‌صورت شبانه‌روزی در بلندمدت، پیشنهاد افزایش ساعات کار داروخانه‌های موجود به‌صورت کشیک روزی یک داروخانه در کوتاه‌مدت و نگاه ویژه به این‌شهرستان درخصوص تامین دارو، سرم و …، اذعان داشت : موضوع تفکیک رنگ‌بندی کرونایی شهرستان‌های خمام و رشت از یکدیگر نیز در دستور کار قرار داشته و بحث‌های کارشناسی خود را طی می‌کند؛ امیدواریم رنگ‌بندی کرونایی شهرستان خمام در آینده نزدیک مستقل شود.
وی همچنین از همراهی مردم و بازاریان در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و برپایی بازار تشکر نموده و خاطرنشان ساخت : هرچه همراهی مردم با ستاد مدیریت کرونا و فرمانداری بیشتر باشد، بهتر می‌توانیم به مردم خدمات‌دهی نماییم.
احمدی در پایان از زحمات بی‌دریغ کادر درمان مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان، نیروهای بسیجی و فرماندهی سپاه ناحیه مقداد برای انجام واکسیناسیون تقدیر و تشکر نمود.


موضوع : فرمانداری، کرونا
http://khna.ir/93096

دیدگاه شما چیست ؟!