خمام - آمادگی لازم برای بازگشایی مدارس وجود دارد
رییس آموزش و پرورش خمام :

آمادگی لازم برای بازگشایی مدارس وجود دارد

رییس اداره آموزش و پرورش خمام از آمادگی مدارس برای آغاز حضوری سال تحصیلی جدید درصورت تصمیم مسوولین کشوری و استانی خبر داد.

پنج شنبه، ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۶ KHNA93088

رییس اداره آموزش و پرورش خمام از آمادگی مدارس برای آغاز حضوری سال تحصیلی جدید درصورت تصمیم مسوولین کشوری و استانی خبر داد.
فاطمه میرزانژاد صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش در سالن اجتماعات فرمانداری با اشاره به تشکیل کمیته‌های مختلف پروژه مهر، سرکشی مداوم به مدارس جهت همراهی با مدیران، اجرای واکسیناسیون فرهنگیان، سازماندهی معلمان، هدایت تحصیلی دانش‌آموزان، راه‌اندازی مرکز انتخاب رشته کنکور سراسری و اجرای ده‌ها برنامه فرهنگی، قرآنی و علمی، افزود : آموزش حضوری در یادگیری بهتر و البته زندگی اجتماعی دانش‌آموزان تأثیر بسزایی داشته و درصورت تصمیم مسوولان کشوری و استانی مبنی‎بر آموزش حضوری در مدارس، آمادگی لازم وجود خواهد داشت.
وی با قدردانی از مجموعه شبکه سلامت خمام در واکسیناسیون فرهنگیان، خواستار تسریع در تزریق به‌موقع دوز دوم، تزریق دوز اول واکسن برای فرهنگیان جامانده و البته مشارکت همه دستگاه‌ها جهت کمک به آموزش و پرورش در آستانه سال تحصیلی جدید شد.

به گزارش خمام‌نیوز، روند اجرایی پروژه مهر جهت بازگشایی تدریجی مدارس، اقدامات لازم جهت جلوگیری‌از ترک تحصیل دانش‌آموزان، مشارکت و همکاری در اجرای برنامه‌های سوادآموزی افراد واجد شرایط و برنامه‌ریزی به منظور بزرگداشت هفته دفاع مقدس از جمله موضوعات مطرح‌شده در این‌جلسه بوده، که با حضور مسوولان شهرستان برگزار شده است.


موضوع : آموزش و پرورش، مدارس
http://khna.ir/93088

دیدگاه شما چیست ؟!