خمام - محرومیت ۲ ساله سرپرست باشگاه شهرداری از تمامی فعالیت‌های فوتبالی / سرمربی، مربی و بازیکنان مشمول محرومیت شدند
با نظر کمیته انضباطی ؛

محرومیت ۲ ساله سرپرست باشگاه شهرداری از تمامی فعالیت‌های فوتبالی / سرمربی، مربی و بازیکنان مشمول محرومیت شدند

سرپرست باشگاه شهرداری خمام به مدت ۲ سال از کلیه فعالیت‌های ورزشی مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محروم گردیده و به پرداخت ۲ میلیون تومان جزای نقدی محکوم شد.

یکشنبه، ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶ KHNA92995

سرپرست باشگاه شهرداری خمام به مدت ۲ سال از کلیه فعالیت‌های ورزشی مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محروم گردیده و به پرداخت ۲ میلیون تومان جزای نقدی محکوم شد.
سرمربی، مربی و بازیکنان تیم شهرداری نیز طبق اعلام نظر کمیته انضباطی هیات فوتبال استان گیلان مشمول محرومیت و پرداخت جزای نقدی شدند.

به گزارش خمام‌نیوز، در گزارش هیات فوتبال استان گیلان درخصوص حواشی منجر به درگیری پایان دیدار خردادماه شهرداری خمام و کشاورز املش از سری رقابت‌های لیگ برتر نوجوانان گیلان که به سقوط نماینده خمام به لیگ دسته یک انجامیده بود، آمده است : درخصوص تخلف حمید نیک‌نژاد «سرپرست باشگاه شهرداری خمام» مبنی بر حمله‌ور شدن به نماینده هیات فوتبال و برخورد فیزیکی با نامبرده که تخلف وی به استناد فیلم موجود محرز است، نامبرده به جهت سو سابقه به دو سال محرومیت از کلیه فعالیت‌های ورزشی مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در هر رده و هر پست و پرداخت مبلغ دو میلیون تومان جریمه نقدی در حق هیات فوتبال استان محکوم می‌گردد.
همچنین، درخصوص تخلف شهرام جعفری «سرمربی تیم» و امیر رستگار «مربی تیم» مبنی‌بر اعتراض به نحوه قضاوت دیدار، هر یک به چهار جلسه محرومیت از همراهی تیم در مسابقات رسمی و پرداخت پانصد هزار تومان جریمه نقدی در حق هیات مذکور محکوم شدند.
از سوی دیگر، درخصوص تخلفات بازیکنان پس‌از پایان مسابقه که تیم بازنده عامل ایجاد درگیری بوده و به دو بازیکن تیم کشاورز املش حمله‌ور شده‌اند، به‌طوری که مقامات رسمی مسابقه نیز نتوانسته‌اند شماره بازیکنان خاطی را مشخص نموده و در فیلم نیز قابل شناسایی نیستند، تمامی یازده بازیکن حاضر در زمین تیم شهرداری خمام هر کدام به یک‌جلسه محرومیت از همراهی تیم در مسابقات رسمی و پرداخت مبلغ یکصد هزار تومان جریمه نقدی در حق هیات فوتبال گیلان محکوم گردیدند.
گفتنی‌است، رای صادره پس‌از ابلاغ با رعایت تشریفات قانونی ظرف یک هفته در کمیته استیناف هیات فوتبال استان گیلان قابل اعتراض می‌باشد.


موضوع : فوتبال، ویدئو
http://khna.ir/92995

۱ دیدگاه

  • ناشناس در مورخ 1400/06/14 - 19:03 می‌نویسد :

    باسلام. خداوکیلی این سرپرست باشگاه را تا قبل ازاین سمت، درفوتبال دیده بودید؟ از نظر بازی کردن وفوتبالیست بودن نمیگویم!! آیا تابحال بعنوان طرفدارفوتبال فقط برای تماشاکردن هم به زمین شهرمان نیامده است.گواه حرفهای من پیشکسوتان وبازیکنان فوتبال همین شهرند که میتوانند تایید کنندکه باتوجه به سن وسالشان آنها باید ایشان رادرکنار تیمها وبازیکنان وکلا فوتبال خمام میدیدند!!! ایشان هیچ سنخیتی باورزش وخصوصا فوتبال نداشته وندارند.وقتی فوتبالیهای شهرمان از باشگاه شهرداری دورهستندکه میگوییم شاید سلیقه متولیان شهرداری بوده که این هم جای بحث دارد!! ولی چراحتی چندسالی است که نمیتوانندواجازه ندارند در این زمین تمرین کنند!! میدانید چرا؟ بخاطر اینکه زمین متعلق به شهرداری است وایشان با پیشکسوتان ونام آوران شهر ما عناد و [!] دارند!! جای بسی تاسف است که پیشکسوتان فوتبال خمام درحاشیه هستند ودوست وشریک تجاری آقای [!] در خرید ملک واملاک، سرپرست باشگاه میشود بدون هیچگونه سابقه وحتی اطلاعات ورزشی وفوتبالی وحتی سرپرستی و تیمداری، وازهمه مهمتر که الگوی خوبی برای رده سنی پایین که باید در وهله اول اخلاقیات را یاد بگیرند وبعد فوتبال را، هم نیستندوصلاحیت ندارند.ببینید آش چقدر شور است که دوست وشریک دیگر این آقایان، آقای [!] بدون هیچ سابقه ورزشی وحتی مدیریتی، مدیرعامل باشگاه شهرداری میشود که نقشش راهبردی ودرسطح کلان باشکاه است . سرتان رادرد نیاورم میخواستند باری بهرجهت چند تیم از رده های سنی مختلف باشگاه یک شهررا دوستانه و”دورهمی”مدیریت کنند!! ایشان غیر مسایل فوتبالی، آیا اینها میتوانند برای نوجوانان وجوانان الگوی رفتاری باشند که اینطور قلدر مآبانه با مسوولین برگزارکننده برخورد کرده و فحش وناسزا میگویند وگلاویز میشوند!!!آبروی شهرمان را برده اند.بنظرم آقای [!] ودوستانش باید هرچه سریعتر به حکم اولیه معترض شوندودرکنارش با مسوولین هیئت فوتبال استان و کمیته انضباطی هیئت استان رایزنی کنندتا محرومیت تیم وبازیکنان کاهش پیدا کندتا باشگاه ودرنهایت فوتبال نوجوانان و جوانان بیش ازپیش متضرر نگرد. قدمهای مهم وزیادی باید برای باشگاه برداشت که همین فردا هم دیراست.(بااحترام به همه ورزشکاران وورزشدوستان خمامی:یک همشهری)