خمام - محسن فروزان شگفتی‌ساز شد
در دیدار استقلال و فولاد؛

محسن فروزان شگفتی‌ساز شد

محسن فروزان «دروازه‌بان خمامی تیم فولاد» که در دقیقه ۱۲۰ به‌جای احسان مرادیان وارد زمین شده بود، ضمن اینکه یک پنالتی توسط فرشید اسماعیلی به خارج‌از چهارجوب زده شد، توانست شگفتی‌ساز این جام شده و ضمن مهار ضربه داریوش شجاعیان، واکنش‌های خود را همانند دیدار برابر سپاهان تکرار کند.

دوشنبه، ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۰:۰۵ KHNA92188

تیم فوتبال فولاد خوزستان یکشنبه‌شب در فینال جام حذفی فوتبال ایران در استادیوم نقش جهان اصفهان به مصاف استقلال تهران رفت، که دو تیم در زمان قانونی و وقت‌های اضافه به نتیجه صفر بر صفر رضایت داده، اما خوزستانی‌ها موفق شدند در ضربات پنالتی با نتیجه ۴ بر ۲ پیروز شوند.
محسن فروزان «دروازه‌بان خمامی تیم فولاد» که در دقیقه ۱۲۰ به‌جای احسان مرادیان وارد زمین شده بود، ضمن اینکه یک پنالتی توسط فرشید اسماعیلی به خارج‌از چارچوب زده شد، توانست شگفتی‌ساز این جام شده و ضمن مهار ضربه داریوش شجاعیان، واکنش‌های خود را همانند دیدار برابر سپاهان تکرار کند.

به گزارش خمام‌نیوز، تیم فولاد خوزستان با پشت‌سر گذاشتن تیم‌های ماشین‌سازی‌ تبریز، قشقایی شیراز، سپاهان اصفهان، ملوان بندرانزلی و استقلال تهران توانست عنوان قهرمانی این‌جام را برای اولین‌بار کسب کند.


موضوع : فوتبال
http://khna.ir/92188

دیدگاه شما چیست ؟!