خمام - اظهارات شهردار درخصوص جاده امتداد پل مجدداً تایید شد
توسط گروهی‌دیگر از خانواده تقی‌خواه ؛

اظهارات شهردار درخصوص جاده امتداد پل مجدداً تایید شد

اظهارات شهردار درخصوص جاده امتداد پل که توسط نماینده ۹ نفر از ورثه خانواده تقی‌خواه تکذیب شده بود، توسط گروهی‌دیگر از این‌خانواده مجدداً تایید شد.

شنبه، ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۵ KHNA92169

اظهارات شهردار درخصوص جاده امتداد پل که توسط نماینده ۹ نفر از ورثه خانواده تقی‌خواه تکذیب شده بود، توسط گروهی‌دیگر از این‌خانواده مجدداً تایید شد.
فرشید تقی‌خواه در گفتگو با خمام‌نیوز با رد اظهارات امین تقی‌خواه، عنوان کرد : مرحوم ابوالقاسم تقی‌خواه مالک اصلی و دارای سند رسمی از ادارات ذی‌صلاح کشور بوده است.
نماینده ۱۰ نفر از ورثه با تایید اظهارات شهردار، افزود : کلیه اسناد زمین، مدارک قانونی آن و توافقنامه با مالکین زمین موجود بوده و زمین‌هایی که در اختیار شهرداری بابت بازگشایی و احداث خیابان ۱۸ متری قرار گرفته، مربوط به اسناد مالکیت مرحوم ابوالقاسم تقی‌خواه خمامی و مرحوم حسین رحیم‌پور می‌باشد.
وی با تاکید بر اینکه مطالب نقل‌شده در خمام‌نیوز در رد اظهارات شهردار صحت نداشته، از زحمات موسی فکور و دیگر پرسنل شهرداری و شورای وقت جهت حصول توافق بازگشایی خیابان ۱۸ متری قدردانی نموده و یادآور شد : نقل‌قول منتشر شده از سوی کسانی می‌باشد که در این‌زمین‌ها ذی‌نفع نبوده و با اکتفا به نوشته‌هایی بر روی کاغذهای دو ریالی قدیمی که اعتبار و وجاهت قانونی ندارند، درصدد تشویش اذهان عمومی برآمده‌اند.

به گزارش خمام‌نیوز، اظهارات شهردار خمام در جریان افتتاح پروژه پل خیابان فرهنگ درخصوص حصول توافق با خانواده تقی‌خواه تاکنون با واکنش دو گروه از این‌خانواده همراه بوده است؛ موضوعی‌که به‌دلیل اختلاف مالکیتی از طریق طرفین در حوزه قضایی درحال پیگیری می‌باشد.


موضوع : جوابیه، شهرداری
http://khna.ir/92169

دیدگاه شما چیست ؟!

بازنشر یادداشت‌ها و انتشار جوابیه‌های دریافتی به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.