خمام - اظهارات شهردار درخصوص تفاهم با خانواده تقی‌خواه تکذیب شد
پیرو سخنرانی فکور در افتتاحیه پل ؛

اظهارات شهردار درخصوص تفاهم با خانواده تقی‌خواه تکذیب شد

یکی‌از مالکین مسیر بازگشایی‌شده مقابل پل خیابان فرهنگ اظهارات روز گذشته شهردار درخصوص تفاهم میان مالکین و شهرداری را نادرست خواند.

سه شنبه، ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۷ KHNA92071

یکی‌از مالکین مسیر بازگشایی‌شده مقابل پل خیابان فرهنگ اظهارات روز گذشته شهردار درخصوص تفاهم میان مالکین و شهرداری را نادرست خواند.
نماینده ۹ نفر از ورثه در گفتگو با خمام‌نیوز با بیان اینکه در مورد جاده امتداد پل تفاهمی صورت‌نگرفته و مساله عنوان‌شده از سوی شهردار اشتباه بوده، عنوان کرد : این‌امر طبق اقدامات شبهه‌انگیز و همکاری عجیب و غیرمنصفانه شهرداری با برخی‌از افراد، باعث بروز درگیری بین خانواده تقی‌خواه به‌عنوان مالکین زمین مذکور گردیده است.
به گفته‌ی امین تقی‌خواه، برای این‌ادعا دلایل و مدارک قانونی مکفی در اختیار داشته و موضوع مذکور از طریق مراجع قضایی در دست پیگیری است.

به گزارش خمام‌نیوز، شهردار خمام روز گذشته در جریان افتتاح پروژه پل خیابان فرهنگ با بیان اینکه برای بازگشایی زمین مقابل پل تلاش‌های زیادی صورت گرفته و با مالکین مذاکره صورت پذیرفته است، عنوان کرد : مشکلاتی در مسیر اجرا وجود داشته، اما خوشبختانه با خانواده تقی‌خواه به توافق رسیده‌ایم.
موسی فکور با تاکید بر اخذ مجوز از استان، افزوده بود : بازگشایی انجام شده و درخصوص قطعه آخر نیز به‌دلیل اختلاف مالکیت از طریق دادگستری ورود نموده، کارشناس گرفته‌ایم و پول آن را باید واریز نماییم تا بازگشایی مسیر تا مسکن مهر انجام شود.


موضوع : در شهر، شهرداری
http://khna.ir/92071

دیدگاه شما چیست ؟!