خمام - زمینه بازگشایی بازار هفتگی فراهم شود
امام جمعه خمام :

زمینه بازگشایی بازار هفتگی فراهم شود

به گفته‌ی وی، از فرمانداری و شهرداری خمام انتظار می‌رود تدبیری اندیشه کنند که در کنار مدیریت سلامت و بهداشت، بازار هفتگی نیز برپا شود تا معیشت مردم بیش‌ازاین آسیب نبیند.

جمعه، ۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵ KHNA91994

حجت‌الاسلام حامد اسدالله‌زاده در بخشی‌از خطبه دوم نماز جمعه مسجد جامع شهر خمام با انتقاد از تصمیم تعطیلی شش‌روزه تهران و کرج، این‌موضوع را در افزایش آمار مبتلایان به کرونا در گیلان اثرگذار دانسته و عنوان کرد : گفتنی‌ها به ستاد ملی کرونا گفته شده، ولی از نیروی انتظامی استان برای برخورد با پلاک‌های غیربومی انتظار بیشتری می‌رفت.
امام جمعه خمام با بیان اینکه مردم ما میهمان نوازند، ولی وقتی اهالی سایر استان‌ها به بیمارستان‌های ما مراجعه نموده و اینگونه استدلال می‌کنند که «بعد از مثبت‌شدن تست کرونا، برای اینکه سایر اعضای خانواده دچار کرونا نشوند تصمیم گرفتیم که دوران قرنطینه را در ویلای شمال سپری کنیم»، با چنین بی‌اخلاقی‌هایی که جان خود و دیگران را به خطر می‌اندازد نمی‌توان با مسامحه برخورد کرد؛ لذا از نیروی انتظامی استان انتظار می‌رفت برخوردی قاطع نسبت به برهم‌زنندگان سلامت مردم داشته باشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر لزوم توجه و برنامه‌ریزی مناسب درخصوص معیشت و امرار معاش مردم، افزود: معیشت بسیاری از بازاریان، خصوصاً روستاییان متأسفانه با ممنوعیت بازار هفتگی در خمام دچار آسیب شده و هرچند تصمیم بستن بازار هفتگی به جهت رعایت سلامت مردم بوده، ولی می‌بایست چاره‌ای اندیشیده شود که در کنار رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، معیشت و درآمد مردم هم برقرار باشد.
به گفته‌ی وی، از فرمانداری و شهرداری خمام انتظار می‌رود تدبیری اندیشه کنند که در کنار مدیریت سلامت و بهداشت، بازار هفتگی نیز برپا شود تا معیشت مردم بیش‌ازاین آسیب نبیند.


موضوع : کرونا، نماز جمعه
http://khna.ir/91994

دیدگاه شما چیست ؟!