خمام - انهدام یکی‌از قدیمی‌ترین باندهای بزرگ قمار استان در خمام
۴ نفر دستگیر شدند /

انهدام یکی‌از قدیمی‌ترین باندهای بزرگ قمار استان در خمام

فرمانده انتظامی خمام از انهدام یک باند برگزارکننده قمار و دستگیری ۴ عضو آن در یک باب منزل مسکونی در این‌شهرستان خبر داد.

چهارشنبه، ۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵ KHNA91966

فرمانده انتظامی خمام از انهدام یک باند برگزارکننده قمار و دستگیری ۴ عضو آن در یک باب منزل مسکونی در این‌شهرستان خبر داد.
سرهنگ شریف رحیمی با بیان اینکه پس‌از دریافت گزارشی درخصوص مکان برگزاری قمار در خمام پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، گفت : به‌دنبال بررسی‌های صورت‌گرفته و محرز شدن صحت موضوع، پلیس محل فعالیت اعضای این‌باند را در یک منزل ویلایی در یکی‌از روستاها شناسایی کرد.
وی از اعزام ماموران پلیس امنیت عمومی با هماهنگی قضایی به محل موردنظر و دستگیری ۴ نفر از اعضای برگزارکننده این‌باند قمار خبر داده و تصریح کرد : در بازرسی از این‌مکان ۱۰ هزار برگه توتو «پیش‌بینی نتیجه فوتبال»، ۱۴ دستگاه کنسول بازی و تلویزیون، یک دستگاه فتوکپی، ۲ عدد مهر مربوط به این‌باند، ۴.۷ میلیون تومان وجه نقد و ۴ دفتر حسابرسی کشف و ضبط شد.
این‌مقام انتظامی با اشاره به توقیف یک دستگاه خودروی جک، دستگیری متهمان ۲۱، ۲۷، ۴۱ و ۶۳ ساله و انتقال متهمین به زندان، بیان داشت : گردش مالی این‌باند در بررسی صورت‌گرفته از دفتر حسابرسی آنها روزانه حدوداْ ۳۰ میلیون تومان بوده است.
وی قمار را از نظر فردی و اجتماعی عملی قبیح و یک ناهنجاری عنوان نموده و خاطرنشان کرد : جلوگیری از قمار نیاز به اقدامات فرهنگی و آگاه‌سازی مردم نسبت به آسیب‌های آن داشته و اگر همه افراد جامعه نسبت به اتقاقات و رویدادهای اطراف خود حساس بوده و احساس مسوولیت کنند، قطعاً امنیت مطلوب‌تری را می‌توان در آن جامعه برقرار کرد.


موضوع : دستگیری، نیروی انتظامی
منبع : پلیس
تصویر : آرشیوی
http://khna.ir/91966

۱ دیدگاه

  • ناشناس در مورخ 1400/05/06 - 16:11 می‌نویسد :

    سلام خدمت جناب سرهنگ شریف رحیمی ،خدمت شما عرض کنم ،من یه معلم باز نشسته ساکن کوچه مطب دکتر چمساز هستم چرا باید از دست همسایه خود که آدم های نا خلف ،دور و بر خود جمع میکنه اذیت بشم!!!!!با وجود سرقت اموالم و تماس های مکرر به پلیس هنوز هم در خونه اش بر روی سارقین باز هست ،شما می فرمایید،ما آگاه نیستیم ،احساس مسئولیت نمی کنیم ،چرا ما وظیفه خود را خوب می دانیم ولی شما مسئولین کوتاهی می کنید !!!!