خمام - بی‌نظمی در اجرای برنامه قطع برق و افزایش خاموشی‌ها
تداوم بلاتکلیفی مشترکین ؛

بی‌نظمی در اجرای برنامه قطع برق و افزایش خاموشی‌ها

با وجود آنکه جدول خاموشی‌ها از سوی شرکت توزیع برق گیلان منتشر شده،‌ اما در روزهای اخیر کماکان شاهد افزایش زمان خاموشی‌ها فراتر از جدول اعلامی بوده‌ایم. البته این بی‌نظمی در اجرای برنامه خاموشی مختص خمام نبوده و سایر شهرستان‌ها و حتی دیگر استان‌های کشور نیز هر از چندی با آن روبه‌رو هستند. مسوولان وزارت …

دوشنبه، ۱۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱:۰۴ KHNA91618

با وجود آنکه جدول خاموشی‌ها از سوی شرکت توزیع برق گیلان منتشر شده،‌ اما در روزهای اخیر کماکان شاهد افزایش زمان خاموشی‌ها فراتر از جدول اعلامی بوده‌ایم. البته این بی‌نظمی در اجرای برنامه خاموشی مختص خمام نبوده و سایر شهرستان‌ها و حتی دیگر استان‌های کشور نیز هر از چندی با آن روبه‌رو هستند.

مسوولان وزارت نیرو عدم اجرای برنامه خاموشی‌های طبق لیست را مصرف خارج از سقف تعیینی هر استان اعلام نموده و روز گذشته مدیرعامل توانیر در نشست خبری درخصوص علت خاموشی‌های بی‌موقع و بدون‌برنامه، گفت : برای تمام استان‌ها سقف مصرف تعیین‌شده و الزام کرده‌ایم که این‌سقف را رعایت کنند، اما اگر میزان مصرف از سقف تعیین‌شده افزایش یابد احتمال وقوع خاموشی وجود دارد؛ البته تمام تلاش ما این است که خاموشی اتفاق نیفتد.

محمدحسن متولی‌زاده، افزود : در دو روز اخیر به‌دلیل گرمای هوا شاهد ایجاد مشکلاتی در شبکه بوده‌ایم. در آینده نیز دو هفته گرم را پیش‌رو داریم و اگر نتوانیم خاموشی‌ها را کنترل کنیم، جداول را بازنگری نموده و براساس آن جداول یک نوبت در روز برای مشترکان خاموشی اعمال خواهیم کرد.

این‌مسوول، تاکید کرد : حدود یک ماه آینده شرایط اضطراری است و امید می‌رود با کمک مردم از این‌شرایط عبور کنیم.


موضوع : اداره‌ی برق
برگرفته از : دنیای اقتصاد
http://khna.ir/91618

۱ دیدگاه

  • یک شهروند خمامی در مورخ 1400/04/14 - 05:39 می‌نویسد :

    آخه مردم دیگه چه جوری باید کمک کنند.برقی که برای کشور خودمونه سهم خودمون وحق خودمون هست استفاده نکنیم.خیلی از خونه ها کولر ،تلوزیون ویخچالها سوخته.کی جوابگو میشه و توی این گرونی بی حد و مرز میره براشون می خره.بعدا میگن مرگ بر آمریکا که این همه تحریم کرده.خودِ ایران مردم کشورشو تحریم کرده،دیگه از آمریکا چه انتظاری باید داشته باشیم.واقعا جای تاسفه.