خمام - جان‌باختن ۲ نفر در محدوده کلاچاه دوم / ۳ نفر مصدوم شدند
محور مرگ بازهم قربانی گرفت ؛

جان‌باختن ۲ نفر در محدوده کلاچاه دوم / ۳ نفر مصدوم شدند

تصادف در محور خمام به خشکبیجار موجب مرگ ۲ نفر و مصدومیت ۳ نفر دیگر شد.

یکشنبه، ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳ KHNA91120

تصادف در محور خمام به خشکبیجار موجب مرگ ۲ نفر و مصدومیت ۳ نفر دیگر شد.
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان درباره جزییات این‌حادثه در محدوده روستای کلاچاه دوم، اظهار داشت : پرسنل اورژانس در پی وقوع یک حادثه ترافیکی بلافاصله در محل حضور یافتند.
دکتر پیمان اسدی با اشاره به برخورد پراید و پژو پرشیا، افزود : سه مرد ۲۵، ۲۶ و ۵۰ ساله از سرنشینان هر دو خودرو مصدوم شده، که پس‌از دریافت اقدامات پیش‌بیمارستانی به بیمارستان پورسینا منتقل شدند.
به گفته‌ی وی، دو زن ۲۶ و ۳۰ ساله از سرنشینان پراید به‌دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده‌اند.

محمود تقی‌نژاد، سرپرست واحد آتش‌نشانی خمام در گفتگو با خمام‌نیوز با اشاره به‌وقوع حادثه در ساعت ۱۴:۲۰ امروز، گفت : عوامل آتش‌نشانی با کمک ست نجات اقدام به‌خارج‌نمودن اجساد و مجروحین از خودروها نمودند.
همچنین یه منبع آگاه محلی با اشاره به اینکه خودروی پراید به سمت خشکبیجار و خودروی پژو به سمت خمام درحال حرکت بوده، اذعان داشت : خودروی پراید به‌دلیل نامعلومی با ورود به مسیر مخالف و انحراف به چپ با پژو برخورد نموده، که شدت برخورد به مرگ ۲ نفر در محل حادثه انجامیده است.

به گزارش خمام‌نیوز، از تحقق وعده معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان مبنی‌بر تعریض مسیر خمام به خشکبیجار تاکنون ۸۵ روز سپری شده و این‌مسیر همچنان آبستن حوادث جاده‌ای است.


موضوع : تصادفات، گزارش تصویری
برگرفته از : ایرنا
http://khna.ir/91120

۱ دیدگاه

  • ناشناس در مورخ 1400/03/27 - 00:18 می‌نویسد :

    ?