خمام - جلسات شورای شهر برگزار نمی‌شود ؟!
یادداشت سردبیر /

جلسات شورای شهر برگزار نمی‌شود ؟!

به‌نظر می‌رسد عدم برگزاری جلسات با روشن‌نبودن وضعیت تایید صلاحیت اعضای فعلی شورای پنجم و تلاش آنان برای اخذ تاییدیه در هفته‌های اخیر بی‌ارتباط نباشد.

دوشنبه، ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳ KHNA90944

برگزاری منظم و مداوم جلسات شورای شهر با توجه به وظایف قانونی تعریف‌شده و اهمیت تصمیم‌گیری‌ها ضروری بوده، اما اخیراً کاهش چشمگیر جلسات شورای شهر خمام را شاهد بوده‌ایم.
در سال جاری تنها یک‌مرتبه در فروردین‌ماه از رسانه‌های محلی برای حضور در جلسه علنی این‌شورا دعوت شده بود، که جلسه مذکور نهایتاً برگزار نگردید؛ پس‌از آن‌هم دیگر نه از خبرنگاران برای حضور در جلسات دعوت شد و نه خروجی صفحه روابط عمومی و وب‌سایت شهرداری از برگزاری جلسه شورا در ۳ ماه آغازین سال حکایت دارد!
اگرچه وظیفه برگزاری جلسات شورا با ریاست این‌مجموعه است، اما به‌نظر می‌رسد عدم برگزاری جلسات با روشن‌نبودن وضعیت تایید صلاحیت اعضای فعلی شورای پنجم و تلاش آنان برای اخذ تاییدیه در هفته‌های اخیر بی‌ارتباط نباشد.

با این‌وجود، عدم تشکیل جلسات شورا در شرایط کنونی که مردم با مشکلات اقتصادی مواجه بوده و شیوع ویروس کرونا مشکلات را بیشتر کرده، اصلاً به نفع مردم و شهر نبوده و پذیرفتنی نیست.


موضوع : شورای شهر، یادداشت
نویسنده : نیما صابری
http://khna.ir/90944

دیدگاه شما چیست ؟!

بازنشر یادداشت‌ها و انتشار جوابیه‌های دریافتی به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.