خمام - لزوم بهره‌گیری از ظرفیت رودخانه‌ها برای پیشبرد اهداف گردشگری
یادداشت شهروند /

لزوم بهره‌گیری از ظرفیت رودخانه‌ها برای پیشبرد اهداف گردشگری

به گفته‌ی علی پورفلاح، پرداختن به موضوع پاکیزگی رودخانه‌ها بر حس مسوولیت شهروندان درخصوص پاکیزگی شهر و محیط زیست نیز اثرگذار خواهد بود.

پنج شنبه، ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۳ KHNA90918

یکی‌از شهروندان خمامی در یادداشت خود با بیان اینکه گردشگری تنها بر موضوع زیباسازی و تفریح متمرکز نبوده و می‌تواند ایجاد اشتغال و درآمد پایدار شهری را رقم بزند، عنوان کرد : این‌شایستگی با توجه به موقعیت ویژه جغرافیایی خمام وجود دارد تا همواره به‌عنوان یکی‌از قطب‌های مهم گردشگری در استان گیلان مطرح باشد.
علی پورفلاح با اشاره به امکان بهره‌گیری از ظرفیت رودخانه‌های شهر برای پیشبرد اهداف گردشگری، افزود : ضمن ضرورت لایروبی رودخانه‌ها، طرح‌هایی همچون قایق‌سواری در رودخانه می‌تواند برای شهروندان و گردشگران جذاب بوده و ضمن افزایش روحیه و نشاط اجتماعی، به ایجاد اشتغال و درآمد منتهی گردد.
به گفته‌ی وی، پرداختن به موضوع پاکیزگی رودخانه‌ها بر حس مسوولیت شهروندان درخصوص پاکیزگی شهر و محیط زیست نیز اثرگذار خواهد بود.


موضوع : یادداشت
http://khna.ir/90918

دیدگاه شما چیست ؟!

رپرتاژ به شکلی از آگهی گفته می‌شود که در قالب گزارش یا خبر ارائه شود. آنچه مخاطبان رسانه‌ای می‌بینند، می‌شنوند و می‌خوانند، در واقع تلاشی برای تقویت جنبه‌های ذهنی یک محصول، خدمات یا اشخاص در ذهن آنها است.
بازنشر یادداشت‌ها و انتشار جوابیه‌های دریافتی به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.