خمام - تداوم بی‌توجهی شرکت توزیع برق گیلان درخصوص ارائه جدول خاموشی‌ها
ویژه
قطعی‌های اعلام‌نشده برق در خمام /

تداوم بی‌توجهی شرکت توزیع برق گیلان درخصوص ارائه جدول خاموشی‌ها

با توجه به اظهارات وزیر نیرو که خاموشی در بخش خانگی را خط قرمز وزارتخانه تحت امر خود خوانده بود، به‌نظر میرسد نه‌تنها شرکت توزیع برق گیلان از این‌خط عبور کرده، بلکه حتی اهمیت رضایتمندی حداقلی مشترکین را با عدم اعلام جدول خاموشی‌ها نادیده می‌گیرد.

پنج شنبه، ۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۶ KHNA106001

قطعی‌های برق در ایام اخیر گلایه‌های بسیاری را از سوی شهروندان و روستاوندان خمامی به‌دنبال داشته است.
اصلی‌ترین نیاز مردم در فصل تابستان استفاده از وسایل سرمایشی است، که قطع برق آن‌را مشکل نموده و تحمل گرما را برای مردم سخت و طاقت‌فرسا کرده است.

آنگونه که از شواهد امر پیداست این‌قطعی‌ها مربوط به حوادث و اتفاقات نبوده و عدم اعلام جدول زمانی برای قطعی‌های برنامه‌ریزی‌شده از سوی شرکت توزیع برق گیلان، موجب بروز مشکل برای مردم یا واردشدن خسارت به آنان می‌شود.

علاوه‌براین، با توجه به اظهارات وزیر نیرو که خاموشی در بخش خانگی را خط قرمز وزارتخانه تحت امر خود خوانده بود، به‌نظر میرسد نه‌تنها شرکت توزیع برق گیلان از این‌خط عبور کرده، بلکه حتی اهمیت رضایتمندی حداقلی مشترکین را با عدم اعلام جدول خاموشی‌ها نادیده می‌گیرد.


موضوع : اداره‌ی برق، یادداشت
http://khna.ir/106001

۳ دیدگاه

  • ناشناس در مورخ 1402/06/02 - 18:47 می‌نویسد :

    وقتی مدرسه مدیرنداشته باشد هرکلاسی به دلخواه تعطیل میشود. اینگونه تصمیمات غیراصولی که موجب نارضایتی مردم می شود مدت هاست عادی شده است.

  • ناشناس در مورخ 1402/06/02 - 20:01 می‌نویسد :

    جمعه هفته پیش سه ساعت ونیم تو اوج گرما برق رو قطع کردند با وجود گرمای شدید آب هم قطع میشه یعنی کلا زندگی رو مختل میکنن و وسایل برقی خراب میشه ، عین خیالشون نیست چون مثل مردم در سختی نیستند و کسی هم پیگیر این بی انصافی و آزار و اذیت مردم از جانب وزارت برق نیست

  • ناشناس در مورخ 1402/06/02 - 20:03 می‌نویسد :

    البته گلایه از شرکت توزیع برق است که از دستور وزارتخانه سرپیچی کرده است


بازنشر یادداشت‌ها و انتشار جوابیه‌های دریافتی به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.