خمام - قطعی‌های احتمالی یک‌ساعت زودتر اعمال می‌شوند
بلاتکلیفی مردم از وضعیت برق ؛

قطعی‌های احتمالی یک‌ساعت زودتر اعمال می‌شوند

در صفحه اختصاصی «زمانبندی اعمال احتمالی مدیریت اضطراری بار» اثری از تاریخ اعمال تغییرات در جدول به چشم نمی‌خورد.

پنج شنبه، ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳ KHNA90878

شرکت توزیع برق گیلان به‌دنبال افزایش قطعی‌های برق طی هفته‌های اخیر نسبت به اعلام جدول احتمالی این‌قطعی‌ها مبادرت ورزید، اما با اعمال قطعی‌های خارج‌از برنامه به‌نظر می‌رسید حتی خود را موظف به رعایت زمان‌بندی اعلام‌شده ندانسته و بلاتکلیفی مشترکین را رقم زده بود.
با این‌وجود، تازه‌ترین بررسی نشان می‌دهد زمان‌بندی قطع برق تمامی پست‌های توزیع در پرتال این‌شرکت از ساعت ۹ تا ۲۳ به از ۸ تا ۲۲ تغییر یافته است، یعنی قطعی‌ها مشابه همان‌جداول هفتگی قبلی، اما یک‌ساعت زودتر اعمال خواهند شد.

این‌درشرایطی‌است که در صفحه اختصاصی «زمانبندی اعمال احتمالی مدیریت اضطراری بار» اثری از تاریخ اعمال تغییرات در جدول مذکور به چشم نمی‌خورد، که می‌تواند برای مشترکین سردرگم‌کننده باشد.

به گزارش خمام‌نیوز، این‌روزها قطعی‌های روزانه برق به یکی‌از مشکلات مردم شهرستان خمام تبدیل شده و کمترین توقع مردم از مسوولان ذیربط این‌است که خاموشی‌ها مطابق برنامه باشند ؛ اگرچه بر این‌مساله واقفیم که این‌قطعی‌ها از سوی اداره برق خمام اعمال نمی‌شوند.


موضوع : اداره‌ی برق، یادداشت
نویسنده : نیما صابری
http://khna.ir/90878

دیدگاه شما چیست ؟!

بازنشر یادداشت‌ها و انتشار جوابیه‌های دریافتی به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.