خمام - مسیرهای ورودی ساحل جفرود بالا مسدود می‌شود
از یازدهم تا هفدهم خرداد ؛

مسیرهای ورودی ساحل جفرود بالا مسدود می‌شود

دهیار جفرود بالا از دستور ستاد مدیریت کرونای استان گیلان مبنی‌بر بستن راه ورودی سواحل و تفرجگاه‌ها از یازدهم تا هفدهم ماه جاری در راستای جلوگیری‌از تجمع گردشگران و پیشگیری‌از شیوع کرونا خبر داده و گفت : مسیرهای ورودی ساحل جفرود بالا پس‌از تعطیلات مذکور مجدداً به‌روی مردم بازگشایی می‌گردد.

دوشنبه، ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳ KHNA90798

سرپرست اداره ورزش و جوانان خمام روز گذشته در اولین جلسه‌ی ستاد سلامت دریای شهرستان خمام در دهیاری روستای جفرود بالا با اشاره به برخورداری این‌شهرستان از ۱ کیلومتر نوار ساحلی و درپیش‌بودن فصل تابستان، بر لزوم ساماندهی ناجیان غریق تاکید کرد.
بابک خلیلی در گفتگو با خمام‌نیوز با بیان اینکه همه‌ساله مسافران زیادی در طرح دریای جفرود بالا حضور یافته و با توجه به شهرستان‌شدن خمام نظارت بر ناجیان غریق بر عهده اداره ورزش و هیات نجات غریق این‌شهرستان قرار گرفته، افزود : این‌نظارت با همکاری دهیاری و شورای اسلامی روستای جفرود بالا صورت می‌پذیرد.
به گفته‌ی وی، امر نظارت بر ناجیان غریق تا پیش‌ازاین برعهده فرمانداری رشت بوده، اما با توجه به تغییرات فعلی، درخصوص حقوق و مزایای ناجیان غریق و تامین امکانات رفاهی مردم برای طرح دریا درحال رایزنی هستیم.

دهیار جفرود بالا همچنین از دستور ستاد مدیریت کرونای استان گیلان مبنی‌بر بستن راه ورودی سواحل و تفرجگاه‌ها از یازدهم تا هفدهم ماه جاری در راستای جلوگیری‌از تجمع گردشگران و پیشگیری‌از شیوع کرونا خبر داده و گفت : مسیرهای ورودی ساحل جفرود بالا پس‌از تعطیلات مذکور مجدداً به‌روی مردم بازگشایی می‌گردد.
حر ترابی در گفتگو با خمام‌نیوز با بیان اینکه ساحل جفرود بالا از نقاط حادثه‌خیز محسوب شده و حضور ناجیان غریق در این‌ساحل از اهمیت بالایی برخوردار است، اذعان داشت : مشکل نبود برق در نوار ساحلی به دستور فرماندار در دست پیگیری قرار گرفته و موضوع روشنایی معابر و ساحل در ساعات شب مدنظر قرار دارد ؛ همچنین درنظر گرفتن امکانات گردشگری در ساحل با توجه به اینکه ساحل مالک خصوصی دارد، نیازمند پیگیری و امری زمان‌بر است.
به گفته‌ی وی، علی‌رغم شیوع کرونا، با توجه به جدا شدن خمام از شهرستان رشت نگاه ویژه‌تری به ساحل جفرود بالا شکل گرفته و قطعاً در آینده تغییرات مثبتی را شاهد خواهیم بود.

به گزارش خمام‌نیوز، جلسه ستاد سلامت دریا با حضور فرماندار خمام، بخشدار مرکزی خمام، بخشدار مرکزی بندرانزلی، بخشدار خشکبیجار، سرپرست اداره ورزش خمام، فرماندهان نیروی انتظامی و بسیج، رییس اداره برق و تعدادی‌از دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستا، ضمن بازدید میدانی از ساحل جفرود بالا برگزار شد.


موضوع : در روستا، ساحل دریا، فرمانداری، گزارش تصویری
گزارش : جواد منادی
تصویر : دریافتی
http://khna.ir/90798

دیدگاه شما چیست ؟!