خمام - سخنی با اعضای فعلی شورا؛ به گزینه «کناره‌گیری» هم فکر کنید!
یادداشت سردبیر /

سخنی با اعضای فعلی شورا؛ به گزینه «کناره‌گیری» هم فکر کنید!

تداوم وضعیت و شکاف موجود جز بی‌اعتمادی، تضعیف بیشتر جایگاه شورا و از دست‌دادن فرصت‌ها، نتیجه دیگری برای شهر و شهروندان دربر نخواهد داشت.

چهارشنبه، ۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳ KHNA90694

آنچه بر اساس شنیده‌ها به گوش رسیده، احتمال افزایش ردصلاحیت‌ها و البته عدم موفقیت تعدادی‌از اعضای فعلی شورا در اخذ تایید صلاحیت بوده است.
اگرچه شنیده‌ها از تداوم پیگیری داوطلبین ردصلاحیت‌شده حکایت دارد، اما به همه اعضای شورای پنجم پیشنهاد می‌کنیم به «فرهنگ عذرخواهی درصورت عدم موفقیت در میان مدیران ژاپنی» نیم‌نگاهی داشته و برای پایان اختلافات، برون‌رفت از مشکلاتی‌‌که همه در زمان تصدی این‌شورا شاهد بوده‌اند و گشودن راه رسیدن شهر به سرمنزل آرامش، گزینه کناره‌گیری را در راستای منافع عمومی و افزایش مشارکت واقعی مدنظر قرار دهند.

جذب نادرست نیرو، شکاف عمیق در بدنه شورا، عمل‌نکردن به برخی‌از وعده‌ها، عدم شفافیت مالی، درگیری و تنش، شکایت از منتقد، متهم‌نمودن رسانه به کاشتن بذر ناامیدی و حواشی ریز و درشت دیگر که بسیاری‌از آنها رسانه‌ای شده، نمایشی نادرست از قدرت بوده که در نهایت بازنده اصلی آن طی ۴ سال شهروندان خمامی بوده‌اند.
بی‌شک تداوم وضعیت و شکاف موجود جز بی‌اعتمادی، تضعیف بیشتر جایگاه شورا و از دست‌دادن فرصت‌ها، نتیجه دیگری برای شهر و شهروندان دربر نخواهد داشت.


موضوع : انتخاب سردبیر، انتخابات، شورای شهر
http://khna.ir/90694

دیدگاه شما چیست ؟!