خمام - روز ارتباطات و روابط عمومی، فرصتی مغتنم برای ترسیم و تبیین چشم‌اندازهای روشن برای فردای بهتر است
یادداشت شهروند /

روز ارتباطات و روابط عمومی، فرصتی مغتنم برای ترسیم و تبیین چشم‌اندازهای روشن برای فردای بهتر است

وی نامگذاری روزی به‌نام روز ارتباطات و روابط عمومی را که به مثابه آینه تمام‌نمای انتظارت و مطالبات مردم از سازمان‌ها و نهادها عمل می‌کنند، بیانگر اهمیت روز افزون شبکه‌های ارتباطی در دنیای پیچیده امروز دانست.

دوشنبه، ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲ KHNA90445

یکی‌از شهروندان خمامی در یادداشت خود به‌مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی، این‌روز را به تمامی دست‌اندرکاران ساعی و پرتلاش عرصه ارتباطات و روابط عمومی که در جهت ایفای رسالت خطیر گردش شفاف و صحیح اطلاعات گام بر می‌دارند، تبریک گفت.
ایمان سهیلی با بیان اینکه بی‌شک دنیای امروز، دنیای ارتباطات است، نوشت : نقش اصحاب خبر و رسانه به‌عنوان مشعل‌داران توسعه آگاهی که با به‌کارگیری هنر، مهارت، تدبیر و دانش خود، فضایی سالم برای اطلاع‌رسانی شفاف و ارتباطات اثربخش بین مردم و سازمان‌ها را فراهم می‌کنند، انکارناپذیر بوده و قابل تقدیر است.
وی، افزود : نامگذاری روزی به‌نام روز ارتباطات و روابط عمومی که به مثابه آینه تمام‌نمای انتظارت و مطالبات مردم از سازمان‌ها و نهادها عمل می‌کنند، بیانگر اهمیت روز افزون شبکه‌های ارتباطی در دنیای پیچیده امروز است. بر این‌اساس، این‌روز فرصتی مغتنم برای بازبینی هوشمندانه و منصفانه راه‌های طی‌شده در جهت تعامل و تامین دانش اجتماعی و نیز ترسیم و تبیین افق‌ها و چشم‌اندازهای روشن برای فردای بهتر است.


موضوع : یادداشت
http://khna.ir/90445

دیدگاه شما چیست ؟!

رپرتاژ به شکلی از آگهی گفته می‌شود که در قالب گزارش یا خبر ارائه شود. آنچه مخاطبان رسانه‌ای می‌بینند، می‌شنوند و می‌خوانند، در واقع تلاشی برای تقویت جنبه‌های ذهنی یک محصول، خدمات یا اشخاص در ذهن آنها است.
بازنشر یادداشت‌ها و انتشار جوابیه‌های دریافتی به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.