خمام - جوانان سپیدرود پس‌از ۵ سال لیگ کشوری شد
با هدایت سیدزاده ؛

جوانان سپیدرود پس‌از ۵ سال لیگ کشوری شد

شاگردان این‌سرمربی خمامی توانستند با پشت‌سر گذاشتن عاشورای تبریز، شهرداری همدان، شهرداری اردبیل، قارن ساری، عرفان‌‌گستر قم، بنادر و دریانوردی انزلی و شهدای نویر انزلی جواز حضور در لیگ دسته اول جوانان کشور را بعد از ۵ سال کسب کنند.

چهارشنبه، ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲ KHNA90387

تیم فوتبال جوانان سپیدرود رشت به سرمربیگری سیدمحمد سیدزاده در رقابت‌های لیگ مناطق کشور با برتری پرگل ۶ بر ۱ برابر جوانان بنادر و دریانوردی انزلی و ۵ بر ۰ برابر جوانان عرفان‌گستر قم به عنوان تیم صدرنشین به لیگ دسته اول جوانان کشور صعود کرد.
سیدزاده که سابقه سرمربیگری تیم‌های شهرداری خمام و نصر رشت و همچنین مربیگری تیم‌های امید و جوانان سپیدرود را در کارنامه دارد، علاوه بر اینکه در ۴ سال حضور خود در جوانان سپیدرود ۳ مرتبه به عنوان قهرمانی و یک‌مرتبه نایب‌قهرمانی دست یافته، شب گذشته در ورزشگاه سردارجنگل رشت صعود به لیگ یک کشور را نیز در کارنامه‌ی خود قرار داد.

به گزارش خمام‌نیوز، شاگردان این‌سرمربی خمامی توانستند با پشت‌سر گذاشتن عاشورای تبریز، شهرداری همدان، شهرداری اردبیل، قارن ساری، عرفان‌‌گستر قم، بنادر و دریانوردی انزلی و شهدای نویر انزلی جواز حضور در لیگ دسته اول جوانان کشور را بعد از ۵ سال کسب کنند.


موضوع : فوتبال
گزارش : پویا قربانی
http://khna.ir/90387

دیدگاه شما چیست ؟!