خمام - نام‌نویسی ۳۲۰ نفر برای شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی روستا / رقابت ۱۳ داوطلب در بالامحله چوکام
بر اساس شنیده‌ها ؛

نام‌نویسی ۳۲۰ نفر برای شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی روستا / رقابت ۱۳ داوطلب در بالامحله چوکام

مهلت ۷ روزه برای نام‌نویسی داوطلبین شرکت در انتخابات ششمین دوره از شوراهای اسلامی روستا شب گذشته با ثبت‌نام ۳۲۰ نفر خاتمه یافت.

دوشنبه، ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱ KHNA90046

مهلت ۷ روزه برای نام‌نویسی داوطلبین شرکت در انتخابات ششمین دوره از شوراهای اسلامی روستا شب گذشته با ثبت‌نام ۳۲۰ نفر خاتمه یافت.
بر اساس شنیده‌ها، در مجموع ۲۲۵ داوطلب در سطح ۳۱ روستای بخش مرکزی و ۹۵ داوطلب در سطح ۱۳ روستای بخش چوکام نام‌نویسی نموده، که از این‌تعداد ۱۳ داوطلب مربوط به بالامحله چوکام بوده و انوش شیخ‌چوکامی، حسین رهبر چوکامی، سعید رحمدل، حمید شوقی، محمدرضا ابراهیمی، محمد روشنایی، حسین لاجوردی، سیده‌صغری سیدی‌چوکامی، محمدرضا محمدعلیپور، روح‌الله نوشاد رافع، محمدحسین ذوقی، خلیل پورتقی و هاجر سالخورده نفراتی هستند که بر سر ۵ کرسی شورای مذکور به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.
روستای بالامحله چوکام با تبدیل‌شدن خمام به شهرستان و دهستان چوکام به بخش بر اساس تقسیمات کشوری به‌عنوان شهر دیده شده، که تحقق آن در آینده نزدیک انتخابات شورای این‌روستا را نسبت به دوره‌های گذشته حساس‌تر نموده است.
از سوی دیگر، ۲۸ نفر از داوطلبین بخش مرکزی و ۱۰ نفر از داوطلبین بخش چوکام را زنان تشکیل می‌دهند.

به گزارش خمام‌نیوز، بررسی صلاحیت داوطلبان در هیات‌های اجرایی شورای شهر به پایان کار خود نزدیک شده، اما فارغ‌از انصراف یکی ‌از ۳۲ داوطلب، اعداد و ارقامی که تاکنون درخصوص افراد تایید و رد صلاحیت‌شده به‌گوش می‌رسد قابل اعتماد نمی‌باشد.


موضوع : انتخابات، شورای روستا
http://khna.ir/90046

دیدگاه شما چیست ؟!