خمام - هدیه برخی‌از داوطلبین، شهر نازیبا / بی‌قانونی از هیچ‌کس پذیرفته نیست
ویژه
یادداشت /

هدیه برخی‌از داوطلبین، شهر نازیبا / بی‌قانونی از هیچ‌کس پذیرفته نیست

تبلیغات انتخاباتی مجلس یازدهم نشان می‌دهد برخی‌از داوطلبین در مکان‌هایی خارج‌از نقاط تعیین‌شده و مجاز نسبت به نصب پوسترهای خود اقدام کرده‌اند، به‌گونه‌ای که تبلیغات با نازیباکردن چهره شهر و روستاها آغاز شده است.

یکشنبه، ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۱ KHNA84996

داوطلبین انتخاباتی که فردا باید در مجلس قانونگذار باشند، به‌خوبی آگاهند که بی‌قانونی از هیچ‌کس پذیرفته نبوده و تبلیغات نباید به‌گونه‌ای باشد که باعث آزردگی خاطر شهروندان و زشت‌نمودن سیمای شهری گردد.
اما تبلیغات انتخاباتی مجلس یازدهم نشان می‌دهد برخی‌از داوطلبین در مکان‌هایی خارج‌از نقاط تعیین‌شده و مجاز نسبت به نصب پوسترهای خود اقدام کرده‌اند، به‌گونه‌ای که تبلیغات با نازیباکردن چهره شهر و روستاها آغاز شده و نقاطی همچون تنه درختان، تیرها و تابلوهای برق، پل‌ها، بلوارها، صندوق‌های صدقات و دیوارها را درنوردیده است.

به گزارش خمام‌نیوز، نصب اعلامیه، پوستر و هرگونه آگهی تبلیغاتی بر روی‌ علایم راهنمایی و رانندگی، تابلوی بیمارستان‌ها، تابلوی مدارس و سایر موسسات آموزشی، سازمان‌های عمومی، ادارات دولتی، سازمان‌های وابسته به دولت و اتومبیل‌های دولتی بر اساس قانون در سراسر کشور ممنوع بوده و پیگیرد قانونی دارد.


موضوع : انتخابات، یادداشت
http://khna.ir/84996

دیدگاه شما چیست ؟!

بازنشر یادداشت‌ها و انتشار جوابیه‌های دریافتی به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.