خمام - انفجار مهیب گاز در بلسکله‌ی چوکام موجب تخریب چند منزل مسکونی شد
ویژه
گزارش تصویری ؛

انفجار مهیب گاز در بلسکله‌ی چوکام موجب تخریب چند منزل مسکونی شد

در پی این حادثه یکی از منازل مسکونی به‌صورت کامل تخریب گردیده است.

چهارشنبه، ۲۰ آذر ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۹ KHNA8978

انفجار مهیب گاز در روستای «بلسکله‌ی چوکام» موجب تخریب چندین باب منزل مسکونی شد.
اسماعیل نژاد علی‌نیا در گفتگو با خبرنگار حاضر در صحنه‌ی حادثه عنوان کرد : ساعت 22:05 طی تماس تلفنی در خصوص انفجار گاز منزلی مسکونی در کوچه‌ی بوستان پنجم از خیابان شهید بصارتی روستای بلسکله‌ی چوکام واحد آتش‌نشانی خمام به محل اعزام شده و طی بررسی‌های اولیه پیش‌بینی می‌شود که حادثه بر اثر نشت و تجمیع گاز در منزلی مسکونی و اتصالی در آن صورت پذیرفته باشد.
مسئول واحد آتش‌نشانی خمام با بیان اینکه خانه‌ای که انفجار در آن صورت پذیرفت خالی از سکنه بوده است، ادامه داد : در پی این حادثه 5 منزل مسکونی آسیب جدی دیده که یکی از منازل مسکونی به‌صورت کامل تخریب گردیده است. وی با اشاره به اینکه این حادثه تلفات جانی در بر نداشته است، افزود : میزان خسارت و علت دقیق حادثه در دست بررسی می‌باشد.

در جریان این حادثه شخصی که از نزدیکی محل حادثه در حال گذر بوده به‌علت موج حاصل از انفجار با جراحت از ناحیه‌ی دست همراه بوده که توسط نیروهای امدادی منتقل گردیده است. یک مرغداری در نزدیکی محل حادثه با تلفات مواجه بوده و شخص دیگری در هنگام نماز خواندن به دلیل شدت موج انفجار به‌سمت یخچال منزل پرتاب شده است. گفتنی است صدای انفجار این حادثه در روستاهای اطراف و شهر خمام شنیده شده و موج انفجار موجب شکستن شیشه‌ی خانه‌های اطراف گردیده است.


۲ دیدگاه

  • مقدم در مورخ 1392/09/21 - 11:40 می‌نویسد :

    ما خیابان فرهنگ خمام هستیم اما ارتعاش وصدای این حادثه به حدی بود که در خونه های ما هم حس شد و همه همسایه ها اومدن بیرون

  • نیما صابری در مورخ 1392/09/21 - 14:17 می‌نویسد :

    در فارس‌نیوز منتشر شد :
    http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13920921000015