خمام - در رفع مشکل روشنایی کمربندی سهل‌انگاری شده / وضعیت میدان ولیعصر زیبنده نیست
ویژه
عضو شورای شهر خمام مطرح کرد :

در رفع مشکل روشنایی کمربندی سهل‌انگاری شده / وضعیت میدان ولیعصر زیبنده نیست

به گفته‌ی وی، محور کمربندی در محدوده شهر خمام قرار داشته، اما شهرداری هیچگونه اراده‌ای در انجام خدمات و ایمن‌سازی این‌مسیر ندارد.

یکشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲ KHNA89164

عضو شورای اسلامی شهر خمام با اشاره به قرارگیری خمام بر سر راه ارتباطی دو شهر بزرگ و توریستی استان، عنوان کرد : خمام بر اساس گزارشات آماری پلیس راه رتبه دوم گیلان را در عنوان بیشترین تردد جاده‌ای به خود اختصاص داده، اما متاسفانه محور کمربندی از زمان اجرا و بهره‌برداری دارای مشکلات فراوانی بوده که در طول سال‌ها فقط در دست بررسی و اقدام قرار گرفته، ولی هیچگونه اتفاقی انجام نگرفته است.
مهدی عاشوری در گفتگو با خمام‌نیوز به جان‌باختن بسیاری‌از ساکنین در حوادث جاده‌ای و عدم انتفاع ساکنین از زمین‌های خود به‌دلیل حرایم محور کمربندی اشاره کرده و افزود : درخصوص مطالبات محور کمربندی محدوده شهر خمام بارها در طول سالیان اخیر پیگیری صورت پذیرفته، اما در حد وعده باقی‌مانده است.
به گفته‌ی وی، محور کمربندی در محدوده شهر خمام قرار داشته، اما شهرداری هیچگونه اراده‌ای در انجام خدمات و ایمن‌سازی این‌مسیر ندارد.
نایب‌رییس شورای شهر خمام با تاکید بر اینکه نصب سرعت‌گیر در حوزه شهری خواچکین، جمع‌آوری دیواره‌های بتنی مسیر شهری خواچکین، افزایش ایمنی در محور کمربندی، اصلاح هندسی میدان ولیعصر (عج)، احداث میدان در ضلع ورودی کمربندی، صدور مجوز جهت نصب تابلوهای تبلیغاتی جهت بالابردن درآمد پایدار شهرداری و نصب پل عابرپیاده قبل‌از میدان ولیعصر (عج) از جمله اصلی‌ترین مطالباتی‌است که از سوی شهرداری و شورای شهر مطرح شده، اذعان داشت : آخرین مشکلی که در این‌محور بروز کرده قطع روشنایی معابر آن بوده که این‌روزها اتفاقات تلخی به‌جهت سهل‌انگاری در رفع عیب روشنایی معابر توسط مسوولان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان رخ داده است ؛ موضوعی‌که منجر به کشته‌شدن و ایراد صدمات جانی و مالی به رانندگان و بیم وقوع حوادث رانندگی می‌گردد.
عاشوری با بیان اینکه از بازدیدها و تصمیمات جلسات رسیدگی به محور کمربندی فقط چند عکس یادگاری به جا مانده، یادآور شد : تا چه زمانی باید به‌خاطر پایین‌بودن میزان ایمنی شاهد جان‌دادن افراد بوده و چه کسی پاسخگوی مصیبت‌های وارده به خانواده افراد حادثه‌دیده در این‌محور خواهد بود؟ آیا به‌راستی وجدان بیداری وجود ندارد که به این‌مشکلات رسیدگی نماید؟
این‌مسوول با اشاره بر اینکه مسافران و گردشگران هنگام ورود به خمام با میدانی مواجه می‌شوند که محل دپوی ضایعات ساختمانی شده و این زیبنده شهرستان خمام نیست، خاطرنشان کرد : از مسوولان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای انتظار می‌رود به وظایف ذاتی خود توجهی جدی‌تر و اراده‌ای قوی‌تر نموده و با مجموعه شهرداری و شورای شهر تعامل بیشتری داشته باشند.


موضوع : شهرداری، شورای شهر، کمربندی
http://khna.ir/89164

دیدگاه شما چیست ؟!