خمام - تاریکی محور کمربندی جان رانندگان را تهدید می‌کند
گزارش /

تاریکی محور کمربندی جان رانندگان را تهدید می‌کند

صرفه‌جویی در مصرف یا هر دلیل دیگری نباید موجب به‌خطر افتادن جان و مال شهروندان در مسیرهای پرخطر جاده‌ای شود.

دوشنبه، ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۱ KHNA88950

یکی‌از محورهای خطرناک و پرحادثه در خمام، کمربندی، تقاطع غیرهمسطح و میدان ولیعصر است که به‌دلیل عدم روشنایی کافی، تصادفات بسیاری در این‌نقطه رخ داده است.
اگرچه محورهای دیگری نیز از مشکل تاریکی رنج برده و رسیدگی‌نشده باقی مانده‌اند، اما نگاهی‌به تصادفات محدوده کمربندی نشان می‌دهد اداره راه با گذشت حدود یکماه عزم جدی برای اقدام عاجل درخصوص رفع مشکل خاموشی کمربندی شهر خمام نداشته است.

یک منبع آگاه محلی پیش‌تر با تاکید بر اینکه بیش‌از ۲۰ عدد تیر چراغ برق در محور کمربندی خاموش است، عنوان کرده بود : عمده تصادفات اخیر در این‌مسیر از ساعت ۲۰ الی ۲۴ رخ داده و تاریکی به‌عنوان یکی‌از دلایل اصلی حوادث مطرح است.
به گفته‌ی وی، مکاتبات لازم در این‌زمینه با اداره راه انجام گردیده، اما تاکنون اقدامی انجام نشده است.

به گزارش خمام‌نیوز، برخورد خودرو با تیر برق و مصدوم‌شدن ۳ نفر، واژگونی پژو ۲۰۶ در میدان ولیعصر و مصدوم‌شدن ۲ نفر و همچنین واژگونی خودروی پراید ۱۳۲ تنها گوشه‌ای از حوادث متعدد و مشابهی‌است که بهمن‌ماه در محدوده کمربندی به‌وقوع پیوسته و مشخص نیست چه تعداد تصادف دیگر باید رخ دهد، تا پیگیری لازم صورت پذیرد.
با توجه به آنکه عواملی همچون تاریکی، لغزندگی جاده و مه‌گرفتگی در حوادث اخیر دخیل بوده‌اند، صرفه‌جویی در مصرف یا هر دلیل دیگری نباید موجب به‌خطر افتادن جان و مال شهروندان در مسیرهای پرخطر جاده‌ای شود.


موضوع : تصادفات، راه و شهرسازی، سرخط، کمربندی، ویدئو
متن و گزارش : حبیب صابری / نریشن : محمدرضا کیا
http://khna.ir/88950

۱ دیدگاه

  • ناشناس در مورخ 1399/11/20 - 21:23 می‌نویسد :

    حالا که که شهرستان شد از شهرستان شدن وفقط تابلو نمی خوامیم رسیدکی کنید