خمام - مشترکین مخابرات عدم تامین کابل سرقت‌شده را به سامانه ۱۹۵ گزارش کنند
ویژه
با توجه به تداوم بلاتکلیفی ؛

مشترکین مخابرات عدم تامین کابل سرقت‌شده را به سامانه ۱۹۵ گزارش کنند

سرقت کابل‌های تلفن همچنان موضوعی‌است که پیام‌های ارسالی از سوی شهروندان را به خود اختصاص داده و این‌موضوع زمانی حساسیت بیشتری پیدا می‌کند که با توجه به شرایط کرونایی چند هزار دانش‌آموز خمامی به‌صورت مجازی به تحصیل مشغول بوده و بسیاری‌از کسب و کارها به کارتخوان و مشاغل خانگی به اینترنت نیاز دارند.

چهارشنبه، ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱ KHNA88833

سرقت کابل‌های تلفن همچنان موضوعی‌است که پیام‌های ارسالی از سوی شهروندان را به خود اختصاص داده و این‌موضوع زمانی حساسیت بیشتری پیدا می‌کند که با توجه به شرایط کرونایی چند هزار دانش‌آموز خمامی به‌صورت مجازی به تحصیل مشغول بوده و بسیاری‌از کسب و کارها به کارتخوان و مشاغل خانگی به اینترنت نیاز دارند.
اگرچه مخابرات تنها مسوول حفاظت از مراکز مخابراتی بوده و حفاظت بیرون‌از مراکز با نهادهای انتظامی است، اما با توجه به وضعیت نامطلوب آنتن‌دهی اپراتورهای تلفن همراه در خمام، تداوم بلاتکلیفی مشترکین برای وصل مجدد خطوط ثابت با این‌توجیه که «کابل نداریم» یا ارائه پیشنهاد به مشترکین مبنی‌بر اینکه «خودتان کابل بخرید» قابل قبول به‌نظر نمی‌رسد.

به گزارش خمام‌نیوز، شهروندان می‌توانند با مراجعه به سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات، با انتخاب گزینه «ثبت شکایت»، کلیک بر روی نام «خمام» در نقشه، انتخاب سربرگ «تلفن ثابت» و سرویس «مکالمه»، اپراتور مخابرات را گزینش نموده و شکایتی مبنی‌بر «عدم تامین کابل سرقت‌شده» ثبت نمایند، تا شاید از سوی سازمان تنظیم و مقررات و ارتباطات رادیویی با توجه به تعدد پیام‌ها چاره‌ای برای معضل قطعی‌های طولانی‌مدت تلفن‌های ثابت در شهرستان خمام و بلاتکلیفی مشترکین اندیشیده شود.

گفتنی‌است، مخابرات خمام در جدول پروژه‌های دهه فجر از ۶ پروژه نصب دکل BTS با اعتباری بیش‌از ۷ میلیارد تومان خبر داده، اما تداوم وضعیت نامطلوب آنتن‌دهی اپراتورهای تلفن همراه اینگونه تداعی می‌کند که بهره‌برداری از پروژه‌های مذکور صورت نپذیرفته باشد ؛ ضمن آنکه همراه اول عنوان نموده «جمعیت منطقه حد نصاب لازم را نداشته و درحال حاضر امکان تغییر و بهبود وجود ندارد».


موضوع : اداره مخابرات، یادداشت
تصویر : خوبان خبر
http://khna.ir/88833

۶ دیدگاه

  • داود طلب نواز فشتکه در مورخ 1399/11/15 - 21:31 می‌نویسد :

    با عرض سلام وخسته نباشید به مخابرات خمام اقا کابل تلفن سابت منو دزد بردش الان یک ماه از این جریان میگذره ولی کسی جواب گو نیست لطفا برسی کنین ادرس فشتکه اول کوچه طلب نواز
    ممنون میشم

  • ناشناس در مورخ 1402/02/16 - 15:31 می‌نویسد :

    سلام نزدیک به۳ماه است سیم تلفن راازداخل کوچه سرقت کردندمخابرات هم میگه اگرمیخواهیدماوصل کنیم بریدشکایت کنیدبگذاریم توی نوبت وزودتراز۵ماه دیگه نوبتتون نمیشه وبهتره پول بدیدخودتون بخریدمابراتون وصل کنیم جالبش رانگویم که بعداطلبکارمون هم میشن وازهمه مهمترتلفنی که۳ماه ازطرف خودشون قطع است قسطهای اینترنتش رامیخواهند وزدن پای بدهی ما.این است خدمات مشترکین مخابرات

  • محمدجوادخضوعی در مورخ 1402/02/16 - 15:36 می‌نویسد :

    ۳ماه سیم تلفن داخل کوچه به سرقت رفته مخابرات هیچ اقدامی نمیکنه البته کفرنگم اقدام موثرشون یکی اینه که گفتن خودتون بریدبخرید یکی هم مرتب قسطهای اینترنتش رابرامون میارن(تلفنی که۳ماهه قطعه)ودیگه اینکه گفتن بریدشکایت کنین حداقل۵ماه دیگه براتون نصب میشه.این ازخدمات مشترکین مخابرات عزیزمون

  • ناشناس در مورخ 1402/11/22 - 14:40 می‌نویسد :

    دوماه سیم تلفن مارو دزدیدند چرا مخابرات کاری نمیکنه ده بار زنگ زدیم ااین چه وضعییه چرا مردم اینجوری شدند خدایا رحم کن

  • ابوعلی در مورخ 1402/12/14 - 16:33 می‌نویسد :

    کابل مارو هم بردن همش یک متر و نیم کابله ، چرا مخابرات کابل رو که نصب میکنه و میزاره داخل لوله آهنی یک خال جوش به پیچهاش نمیزنه که راحت باز نشه و دزد محترم نبردش ؟!!!!

  • امیر در مورخ 1403/08/01 - 02:33 می‌نویسد :

    ۲ سال پیش کابل مارو دزدیدن و بعد ۲ سال شکایت پی در پی به ما سیم کارت دادن ..و گفتن صرف نداره برای مشترکین پایین ما بخوایم هزینه کابل کنیم .. این در صورتیه که فقط ۱۰۰ متر از کابل خاکی تا کوچه ما فاصله داره .
    به همین سادگی بعد سیم کارت رو دادن گفتن دیگه شکایت نزنی ها ..


بازنشر یادداشت‌ها و انتشار جوابیه‌های دریافتی به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.