خمام - شهرهای قرمز به‌مدت ۲ هفته قرنطینه می‌شوند
قرارگیری خمام در وضعیت سطح هشدار ۳ ؛

شهرهای قرمز به‌مدت ۲ هفته قرنطینه می‌شوند

منطقه خمام بر اساس نقشه‌ای که از سوی معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به‌منظور اطلاع از وضعیت لحظه‌ای اعلام‌شده در وضعیت قرمز و سطح هشدار ۳ قرار دارد.

چهارشنبه، ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۹:۰۸ KHNA87913

شهرهای قرمز در سطح کشور به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا از شنبه یکم آذر دست‌کم به‌مدت دو هفته قرنطینه می‌شوند.
بنابر طرح جامعی که در ستاد کرونا تدوین شده، شهرهای کشور از لحاظ میزان ابتلا و مرگ و میر بر اثر کرونا، سطح هشدار دریافت نموده و اصناف و مشاغل با محدودیت تعطیلی‌از ساعت ۱۸ به بعد مواجه خواهند شد.
بر این‌اساس، شهرهای قرمز دارای سطح هشدار ۳، شهرهای نارنجی دارای سطح هشدار ۲ و شهرهایی با وضعیت زرد دارای سطح هشدار ۱ هستند.

به گزارش خمام‌نیوز، منطقه خمام بر اساس نقشه‌ای که از سوی معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به‌منظور اطلاع از وضعیت لحظه‌ای اعلام‌شده و در آدرس app.mask.ir/map در دسترس است در وضعیت قرمز و سطح هشدار ۳ قرار دارد.

علاوه‌بر این، رییس پلیس‌راه گیلان از اعمال محدودیت‌های تردد در استان خبر داده و گفته است : ورود خودروهای شخصی غیربومی به گیلان و خروج خودروهای شخصی بومی به خارج از استان ممنوع است.
سرهنگ جاور صفاری با بیان اینکه تردد بین شهرستان‌های استان نیز ممنوع خواهد بود، افزود : کارکنان و شاغلان شهرستان‌ها با محل اسکان در شهرستان دیگر نیز باید کارت یا سندی که گویای اشتغال افراد است به پلیس‌راه ارائه دهند.


موضوع : کرونا
منبع : گیل خبر + فارس
http://khna.ir/87913

دیدگاه شما چیست ؟!