خمام - کلنگ احداث ساختمان کمیته امداد بر زمین نشست
با حضور مدیرکل کمیته امداد ؛

کلنگ احداث ساختمان کمیته امداد بر زمین نشست

عباس اهرابی، گفت : برآورد اولیه برای ساخت ۲ میلیارد تومان بوده و اگرچه بخشی‌از اعتبار برای ساخت از سوی اداره کل تامین شده، اما تکمیل آن مستلزم حمایت نمایندگان مجلس و مسوولان استانی می‌باشد.

دوشنبه، ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸ KHNA87762

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان صبح امروز در مراسم کلنگ‌زنی ساختمان کمیته امداد در خیابان پاسداران که با حضور مسوولان و یکی‌از نمایندگان مجلس برگزار شد، عنوان کرد : این‌ساختمان در زمین اهدایی از سوی شورای شهر و شهرداری خمام به مساحت حدود ۴۰۰ متر مربع در ۲ طبقه احداث خواهد شد، تا شاهد یک اتفاق خوب برای محرومین و نیازمندان خمام باشیم.
عباس اهرابی با بیان اینکه از خیرین و مسوولان منطقه انتظار می‌رود در احداث ساختمان کمیته امداد یاری‌گر این‌اداره باشند، تصریح کرد : برآورد اولیه برای ساخت ۲ میلیارد تومان بوده و اگرچه بخشی‌از اعتبار برای ساخت از سوی اداره کل تامین شده، اما تکمیل آن مستلزم حمایت نمایندگان مجلس و مسوولان استانی می‌باشد.

بخشدار خمام در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی خمام، یادآور شد : انتظار می‌رود برای طراحی ساختمان کمیته امداد نگاه شهرستانی داشته باشیم.
رضا مهدوی با این پیش‌بینی که جمعیت خمام در سال ۱۴۰۵ به یکصد هزار نفر خواهد رسید، خاطرنشان کرد : از شهرداری انتظار می‌رود همکاری لازم را برای راه ورودی این‌اداره داشته باشد.


موضوع : کمیته امداد، گزارش تصویری
http://khna.ir/87762

دیدگاه شما چیست ؟!