خمام - مردم فرق شورای به فکر «توسعه» با «خرید زمین، لابی و مال‌اندوزی» را تشخیص می‌دهند
ویژه
امام جمعه خمام مطرح کرد :

مردم فرق شورای به فکر «توسعه» با «خرید زمین، لابی و مال‌اندوزی» را تشخیص می‌دهند

امام جمعه خمام با طرح پرسش از استاندار درخصوص علت قرار نداشتن گیلان در لیست مذکور، تصریح کرد : این‌استان در زمان اوج اپیدمی کرونا به‌عنوان کانون آن مطرح بوده، اما در لیست ممنوعیت تردد قرار ندارد.

جمعه، ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷ KHNA87504

حجت‌الاسلام حامد اسدالله‌زاده ظهر امروز در خطبه دوم نماز جمعه مسجد جامع شهر خمام با اشاره به دستور رییس جمهور درخصوص منع رفت و آمد در پنج کلانشهر کشور طی تعطیلات اخیر، عنوان کرد : متأسفانه مردم استان‌های گیلان و مازندران که به جهت حجم ورود مسافر در ایام تعطیلات پاسوز سفرهای غیرضروری می‌شوند در لیست منع رفت و آمد مسافران نبوده و هیچ توجهی برای کنترل سفرهای غیرضرور در آن صورت نمی‌گیرد.
امام جمعه خمام با طرح پرسش از استاندار درخصوص علت قرار نداشتن گیلان در لیست مذکور، تصریح کرد : این‌استان در زمان اوج اپیدمی کرونا به‌عنوان کانون آن مطرح بوده، اما در لیست ممنوعیت تردد قرار ندارد.
وی با انتقاد از نمایندگان استان گیلان در مجلس، ادامه داد : اگر همکاری و هم‌افزایی مجمع نمایندگان در چنین مواردی که منافع و سلامتی همه استان مطرح است به داد مردم نرسد، پس چه زمانی باید شاهد آن باشیم؟
اسدالله‌زاده با تاکید بر اینکه مشکلات معیشتی فراوان است، از مردم بخش خمام خواست تا به مسافرینی که به فکر سلامت خود و مردم گیلان نیستند خدمات ارائه ننموده و غیرتمندانه از سلامت خود و خانواده‌شان محافظت کنند.
وی شوراهای اسلامی را از نقاط قوت نظام اسلامی در مشارکت‌دادن مردم در مدیریت کشور برشمرده و یادآورد شد : علاوه‌بر فرصتی که در این‌خصوص ایجاد شده، در برخی از مسائل آسیب‌ها و چالش‌هایی را نیز برای کشور و مردم داشته است، که یکی از آنها عدم ورود تخصصی و کارشناسانه در مسائل گوناگون مدیریت شهر و روستا است.
امام جمعه خمام با اشاره به سپری‌شدن بیش‌از ۳ سال از عمر شورای پنجم، خاطرنشان کرد : مدت کمی از عمر خدمتی شوراهای شهر و روستا باقی مانده و علاوه بر اینکه فردای قیامت باید پاسخگوی عملکردشان باشند، در انتخابات پیش رو نیز می‌بایست به ساحت مردم پاسخگو شوند، چرا که مردم فرق شورایی که در مدت ۴ سال به فکر توسعه حوزه خود بوده را با شورایی که به فکر خرید و فروش زمین، لابی‌گری و مال‌اندوزی بوده متوجه هستند ؛ لذا برای مردم خمام که به جهت بسیاری‌از زیرساخت‌ها دچار مشکل هستند پسندیده نیست که شوراهای اسلامی برخورد غیرکارشناسانه و منفعت‌طلبانه با مسائل شهر و روستا داشته باشند.


موضوع : شورای روستا، شورای شهر، نماز جمعه
http://khna.ir/87504

۲ دیدگاه

  • لبيك يا خميني در مورخ 1399/07/25 - 22:52 می‌نویسد :

    اولا این افراد اگر به قیامت اعتقاد داشتند که حال روز این نبود ثانیا این مافیای دنباله ای از ارتباط تو بدنه [!] و بدنبالش اداره [!] خمام رو شامل میشه که با دادن رشوه و تغییر کاربری مبادرت به صدور سند و زمین خواری میکنن و تا حالا هیچ کاری انجام نشده برای این موضوع.

  • ناشناس در مورخ 1399/07/26 - 13:49 می‌نویسد :

    احسنت بر امام جمعه آگاه و مردمی خمام که اشراف خوبی به این مسائل دارند و واقعااگر کسی با لابیگری و باند بازی و رانت اطلاعاتی در ادارات دولتی سواستفاده میکنم و مال اندوزی میکنند دستشان از بیت المال کوتاه بشه