خمام - برای مشکل تلفن‌های ثابت و همراه چاره‌اندیشی شود / نتیجه پیگیری، «اعتبار نداریم»!
ویژه
دهیار روستای خواچکین مطرح کرد :

برای مشکل تلفن‌های ثابت و همراه چاره‌اندیشی شود / نتیجه پیگیری، «اعتبار نداریم»!

محمدجواد فلاح، گفت : استفاده از اینترنت برای سامانه شاد با توجه به بازگشایی مدارس ضروری بوده، اما خطوط تلفن ثابت و همراه در خواچکین با مشکل مواجه بوده و نیازمند چاره‌اندیشی است.

شنبه، ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۶ KHNA86973

محمدجواد فلاح از وضعیت خدمات‌دهی مخابرات خمام در محدوده روستای خواچکین گلایه کرد.
دهیار روستای خواچکین عصر امروز در گفتگو با خمام‌نیوز با بیان اینکه احتمالاً اگر بخشی‌از هزینه‌ای که مخابرات تحت عنوان آبونمان از اهالی این‌روستا دریافت می‌کند را برای آنان هزینه کند مشکلات تلفن ثابت و همراه برطرف گردد، عنوان کرد : محدوده خواچکین با حدود ۷۰۰ خانوار علی‌رغم نزدیکی به مرکز شهر خمام از ضعف امکانات مخابراتی تلفن ثابت و همراه رنج می‌برد.
وی با بیان اینکه کابل‌های مخابراتی برخی‌از کوچه‌ها حدود یکسال است که به سرقت رفته و هنوز مخابرات خمام از عدم تهیه کابل صحبت می‌کند، ادامه داد : وضعیت اپراتورهای همراه اول و ایرانسل نیز تاسف‌آور بوده، به‌نحوی که روستاییان باید وضعیت آنتن‌دهی گوشی موبایل خود را در نقاط مختلف منزل بررسی نموده و هرکجا آنتن‌دهی داشت، همانجا بدون حرکت بمانند.
فلاح همچنین از گزارش مشکل به سامانه ۱۹۵ و ۰۹۹۹ یا نامه‌نگاری با مخابرات استان و شهرستان خبر داده و یادآور شد : پاسخی که دریافت کرده‌ایم این‌است که «اعتبار نداریم» و باید منتظر تامین اعتبار بمانید.
به گفته‌ی دهیار خواچکین، استفاده از اینترنت برای سامانه شاد با توجه به بازگشایی مدارس ضروری بوده، اما خطوط تلفن ثابت و همراه در خواچکین با مشکل مواجه بوده و نیازمند چاره‌اندیشی است.


موضوع : اداره مخابرات، در روستا، دهیاری
http://khna.ir/86973

دیدگاه شما چیست ؟!