خمام - مشکلات پیش روی سیتادیوم برطرف شود
فرماندار طی دستور به بخشدار :

مشکلات پیش روی سیتادیوم برطرف شود

علی فتح‌اللهی با تاکید بر اینکه نباید روند صدور مجوزها مشمول زمان شود، دستور داد : با توجه به اهمیت راه‌اندازی سیتادیوم در روستای اشکیک، بخشدار خمام به صورت ویژه این‌پروژه را پیگیری و مسائل و مشکلات پیش روی آن را رفع کند.

یکشنبه، ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵ KHNA86617

علی فتح‌اللهی در نشست کارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری با بیان اینکه باید به دنبال این باشیم که کارهای ماندگار در شهرستان رقم بخورد، افزود : احداث پروژه بزرگ مرکز فرهنگی، تجاری و تفریحی سیتادیوم از جمله پروژه‌های با اهمیت شهرستان است که با راه‌اندازی آن زمینه جذب گردشگر و برگزاری رویدادهای فرهنگی بزرگ در شهرستان فراهم می‌شود.
فرماندار رشت با تاکید بر لزوم تسهیل در روند اداری سرمایه گذاری برای کارآفرینان، گفت : اگر بخواهیم مشکل بیکاری را حل کنیم، باید با تمام توان از سرمایه‌گذاران و کارآفرینان حمایت کنیم.
وی با اشاره به کارکردهای فرهنگی پروژه سیتادیوم از قبیل سالن نمایشگاهی بزرگ، سالن‌های سینمایی و آمفی تئاتر کم نظیر در ایران و عرضه محصولات محلی و صنایع دستی در آن، گفت: با راه‌اندازی این‌ مجتمع بزرگ برای ۷۰۰ نفر در فاز اول و با تکمیل نهایی آن برای ۲,۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.
فتح‌اللهی در ادامه با تاکید بر اینکه نباید روند صدور مجوزها مشمول زمان شود، دستور داد : با توجه به اهمیت راه‌اندازی سیتادیوم در روستای اشکیک، بخشدار خمام به صورت ویژه این‌پروژه را پیگیری و مسائل و مشکلات پیش روی آن را رفع کند.


موضوع : فرمانداری
http://khna.ir/86617

دیدگاه شما چیست ؟!