خمام - مرکز خدمات جامع سلامت خمام ۱ به‌عنوان مرکز منتخب تست کووید ۱۹ اعلام شد
ویژه

مرکز خدمات جامع سلامت خمام ۱ به‌عنوان مرکز منتخب تست کووید ۱۹ اعلام شد

فهرست مراکز جامع سلامت ۱۶ ساعته کرونا که افراد دارای علایم این‌بیماری می‌توانند به آنها مراجعه کنند اعلام شد و نام مرکز جامع سلامت ۱ خمام در آن به چشم می‌خورد.

چهارشنبه، ۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵ KHNA86291

فهرست مراکز جامع سلامت ۱۶ ساعته کرونا که افراد دارای علایم این‌بیماری می‌توانند به آنها مراجعه کنند اعلام شد و نام مرکز جامع سلامت ۱ خمام در آن به چشم می‌خورد.
مراکز ۱۶ ساعته خدمات جامع سلامت با شیوع ویروس کرونا در کشور با هدف غربالگری بیماران مشکوک به ویروس کرونا و کاهش مراجعین به بیمارستان‌ها راه اندازی شده و در این مراکز خدماتی همچون غربالگری، درمان سرپایی و ادامه مراقبت در منزل از جمله مشاوره، آموزش و تجویز دارو انجام می‌شود.
انجام اقدامات تشخیص و درمانی، در صورت لزوم انجام تست کرونا و ارجاع جهت بستری بیمار در بیمارستان و ادامه درمان در بیمارستان از دیگر خدمات این مراکز است.

مسوول مرکز جامع سلامت ۱ خمام امروز در گفتگو با خمام‌نیوز با بیان اینکه تست کرونا بیش‌از یکماه است که در خمام درحال انجام است، عنوان کرد : تست کرونا برای افراد واجد شرایط از جمله علایم بیماری، شرایط سنی، بیماری‌های زمینه‌ای و دیگر الزامات تعریف‌شده از سوی وزارت بهداشت رایگان بوده، اما در موارد دیگر دارای هزینه‌ای بالغ‌بر ۲۳۰ هزار تومان می‌باشد.
دکتر فاطمه شریفی با تاکید بر اینکه انجام این‌تست در ساعات مشخصی انجام شده و باید از تجمعات خودداری گردد، تصریح کرد : شهروندان برای دریافت نوبت می‌توانند به مرکز شماره ۱ «جنب مسجد جامع» مراجعه نمایند، که البته تست بیماران اورژانسی در همان‌زمان انجام می‌شود.


موضوع : کرونا، مراکز بهداشت
برگرفته از : شفا آنلاین
http://khna.ir/86291

۱ دیدگاه

  • آرمان وقت شناس در مورخ 1399/05/21 - 02:33 می‌نویسد :

    سپاسگزار زحمات بی وقفه عزیزان در مرکز جامعه سلامت شماره یک به ویژه سرکار خانم دکتر فاطمه شریفی هستم. امیدوارم خداوند ایشان و سایر همکاران مراکز بهداشتی را که در این شرایط سخت در یاری رساندن به هم وطنان هیچ کوتاهی نمی کنند را توفیق عنایت فرماید