خمام - الماس اسالم قهرمان شد / هشتمی شهرداری خمام تثبیت شد
با خاتمه لیگ برتر نوجوانان گیلان ؛

الماس اسالم قهرمان شد / هشتمی شهرداری خمام تثبیت شد

تیم نوجوانان شهرداری خمام با کسب ۲۳ امتیاز از ۱۹ بازی با ۷ پیروزی، ۲ تساوی و ۱۰ شکست در رده هشتم قرار داشته و تیم‌های پرسپولیس رشت و خزر لنگرود به لیگ دسته اول سقوط نموده‌اند.

پنج شنبه، ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۴ KHNA86242

دبیر هیات فوتبال گیلان روز گذشته در جلسه کمیته فنی با اشاره به شیوع ویروس کووید ۱۹ در کشور، ادامه‌دار بودن شرایط خاص در استان و با توجه به مشکلات پیش‌آمده در انجام مسابقات، از خاتمه مسابقات فوتبال لیگ‌های استان در تمامی رده‌ها خبر داد.
فرزاد سیری با بیان اینکه متأسفانه امکان برگزاری مسابقات با وجود برنامه‌ریزی برای شروع مجدد مقدور نبوده، افزود : این‌تصمیم به‌جهت حفظ سلامت بازیکنان، کادر فنی و عوامل اجرایی، با توجه به هزینه‌های بالای انجام پروتکل‌های بهداشتی و همچنین رضایتمندی اکثریت باشگاه‌های حاضر در لیگ‌های استان جهت اعلام خاتمه مسابقات توسط کمیته فنی هیأت فوتبال گیلان اتخاذ گردیده است.

به گزارش خمام‌نیوز، تیم فوتبال الماس اسالم با ۴۴ امتیاز به عنوان قهرمان لیگ برتر نوجوانان استان معرفی شده و شهرداری فومن و سپیدرود رشت به‌ترتیب با ۴۲ و ۴۰ امتیاز در جایگاه دوم و سوم از جدول جای داشته‌اند.
همچنین، تیم نوجوانان شهرداری خمام با کسب ۲۳ امتیاز از ۱۹ بازی با ۷ پیروزی، ۲ تساوی و ۱۰ شکست در رده هشتم قرار داشته و تیم‌های پرسپولیس رشت و خزر لنگرود به لیگ دسته اول سقوط نموده‌اند.


موضوع : فوتبال
منبع : دیارمیرزا + کوبار
http://khna.ir/86242

دیدگاه شما چیست ؟!