خمام - حدود ۷۵ درصد معابر شهری از آسفالت برخوردار است
در جلسه شورای شهر مطرح شد ؛

حدود ۷۵ درصد معابر شهری از آسفالت برخوردار است

شهردار خمام آسفالت معابر اصلی را اولویت اقدامات شهرداری دانسته و با بیان اینکه حدود ۷۵ درصد از خیابان‌های اصلی و معابر شهری از آسفالت برخوردار است تصریح کرد : هدررفت بودجه بر اساس علم امروز هدررفت اعتبار است.

سه شنبه، ۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴ KHNA86095

شهردار خمام روز گذشته در جلسه شورای اسلامی شهر خمام در دفتر این‌شورا با بیان اینکه سقف اعتبار آسفالت در بودجه سال ۹۹ به میزان ۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان مصرف گردیده، عنوان کرد : ۱۵ هزار و ۵۳۱ متر در سال جاری آسفالت شده، که بخش اعظم هزینه آن‌را با برنامه‌ریزی پرداخت نموده‌ایم.
موسی فکور با اشاره به درخواست‌های متعدد شهروندان برای آسفالت، افزود : مبلغ بودجه را با مساعدت شورا و کمک شورای فنی استان افزایش داده و به ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان رسانده‌ایم، که نسبت به سال قبل مشکل تامین قیر و آسفالت وجود نداشته و رفع مشکلات شهروندان با سرعت بیشتری پیگیری شده است.

در ادامه یکی‌از اعضای شورا با بیان اینکه آسفالت گاهاً در مناطقی همچون محدوده پل خواچکین صورت پذیرفته که فاقد اگو هستند، آن‌را امری نادرست خواند.
سیدرضی مودب‌پور، افزود : مناطقی‌که از اگو برخوردار هستند و قدمت بیشتری دارند یا ساختمان‌سازی صورت می‌پذیرد و عوارض می‌دهند باید از اولویت بالاتری برای آسفالت برخوردار باشند.

شهردار خمام آسفالت معابر اصلی را اولویت اقدامات شهرداری دانسته و با بیان اینکه حدود ۷۵ درصد از خیابان‌های اصلی و معابر شهری از آسفالت برخوردار است تصریح کرد : هدررفت بودجه بر اساس علم امروز هدررفت اعتبار است.
فکور در پاسخ به موضوع جذب نیروهای مازاد، گفت : در حادثه آتش‌سوزی اخیر خیابان تختی تمامی نیروهای آتش‌نشان وارد عمل شده و از سرایت حریق به ساختمان‌های مجاور جلوگیری نمودند، به‌نحوی که هیچ‌کس در آتش‌نشانی حضور نداشت.
وی با تاکید بر اینکه نیروهای جدیدالورود دوره‌های آموزشی را سپری کرده‌اند و این‌موضوع را هدررفت نیرو نمی‌دانم، ادامه داد : در گذشته افرادی بدون گذراندن دوره آموزشی وارد آتش‌نشانی خمام شده بودند.

عضو دیگر شورا نیز با اشاره بر اینکه همه قدردان تلاش‌های پرسنل آتش‌نشانی خمام هستیم، یادآور شد : به‌جای جذب هر ۳ نیرو میشد ۱ نیروی متخصص و دوره دیده که مدرک آتش‌نشانی داشته باشد جذب نمود و با صرفه‌جویی در جذب، نیازی به کم‌کردن بودجه نبود.
بابک نیکو با بیان اینکه مشکلی با نیروها وجود نداشته اما روال اشتباه طی شده است، خاطرنشان کرد : شهرداری از محل اتلاف نیروهای مازاد حدوداْ ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان متضرر می‌شود، که با صرفه‌جویی می‌توانستیم بودجه را بیشتر نموده و به ۲۰ الی ۲۵ درصد متمم برسیم.


موضوع : آسفالت، شهرداری
http://khna.ir/86095

دیدگاه شما چیست ؟!