خمام - از ۱۲ معلم نمونه بخش خمام تجلیل شد
به مناسبت هفته معلم ؛

از ۱۲ معلم نمونه بخش خمام تجلیل شد

از معلمین نمونه بخش خمام روز گذشته به مناسبت هفته معلم در ساختمان آموزش و پرورش تجلیل شد.

سه شنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲ KHNA85552

از معلمین نمونه بخش خمام روز گذشته به مناسبت هفته معلم در ساختمان آموزش و پرورش تجلیل شد.
رییس آموزش و پرورش خمام با اشاره به سالروز شهادت آیت‌الله مرتضی مطهری و هفته معلم، عنوان کرد : رسالت خطیر آموزش و پرورش در تربیت انسان‌های خلاق و پایبند به ارزش‌های الهی بی‌گمان دستاورد تلاش معلمان بزرگی‌است که با تمام همت و اعتقاد خویش در دستگاه عظیم آموزش و پرورش تحقق‌بخش و پایه‌گذار تحولی خواهند بود که از منویات مقام معظم رهبری در جهت پیشرفت و عدالت است.
فاطمه میرزانژاد در گفتگو با خمام‌نیوز با بیان اینکه بیش‌از ۶۰۰ نفر فرهنگی در بخش خمام به فعالیت مشغولند، گفت : از ۱۲ معلم نمونه در این‌مراسم که با همراهی مدیرکل آموزش و پرورش گیلان از طریق ویدیو کنفرانس برگزار شد، تجلیل به‌عمل آمد.
وی با اشاره بر اینکه با ارزیابی صورت‌گرفته و بر اساس معیارهای و ضوابط تعریف‌شده معلمان نمونه انتخاب شده و از آنها تقدیر گردیده، خاطرنشان کرد : همت و احساس مسوولیت معلمان در بحران کرونا مانع تعطیلی آموزش در کشور شده است.

به گزارش خمام‌نیوز، بلقیس زحمتکش به‌عنوان معلم نمونه استانی و سیدحسن تقی‌زاده، قربانعلی شیرزاد، رجب رضانژاد، معصومه مقدمی، محمدحسن علی‌نژاد، مجید انصاف‌دوست، بهناز ترلک، شهربانو اسماعیل‌نژاد، ربابه نوری، زهرا نباتی و مریم هویدا به‌عنوان معلمان نمونه بخش خمام معرفی شده‌اند.


دیدگاه شما چیست ؟!