خمام - شهردار خمام : حقوق، مزایا و مطالبات سال ۹۸ کارگران و پرسنل شهرداری پرداخت شده است
از کارگران شهرداری تجلیل شد /

شهردار خمام : حقوق، مزایا و مطالبات سال ۹۸ کارگران و پرسنل شهرداری پرداخت شده است

صبح امروز از ۵۴ نفر از کارگران خدمات شهری، فضای سبز و واحدهای کارگری شهرداری با رعایت نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری در سالن اجتماعات کانون شهید حق‌شناس تجلیل به‌عمل آمد.

شنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۲ KHNA85508

شهردار خمام ظهر امروز در مراسم تکریم از کارگران شهرداری به‌مناسبت روز جهانی کار و کارگر با بیان اینکه کارگران شهرداری یکی‌از سخت‌کوش‌ترین پرسنل این‌مجموعه هستند که به‌صورت شبانه‌روزی به فعالیت مشغولند، عنوان کرد : از ۵۴ نفر از کارگران خدمات شهری، فضای سبز و واحدهای کارگری شهرداری با رعایت نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری در سالن اجتماعات کانون شهید حق‌شناس تجلیل به‌عمل آمد.
موسی فکور با بیان اینکه حقوق، مزایا و مطالبات کارگران و پرسنل شهرداری تا پایان سال ۹۸ به‌صورت کامل پرداخت شده، تصریح کرد :‌ برای پرداخت حقوق‌های فروردین‌ماه سال جاری به‌زودی اقدام خواهد شد.
وی با تاکید بر اینکه کارگران خط مقدم مجموعه شهرداری را در بحث کرونا تشکیل داده و به خدمت‌ٰسانی در مباحثی همچون جمع‌آوری زباله‌ها که منبع آلودگی‌است مشغولند، ادامه داد : اگر شهرداری‌ها درخصوص اعتبارات، تجهیزات و امکانات توسط مسوولین کشوری دیده می‌شدند مطلوب بود، که به‌نحوی در این‌مساله غفلت صورت‌پذیرفته است.
به گفته‌ی وی، شهرداری خمام در مدت اخیر کوشیده تا تجهیزات و امکانات بهداشتی را برای کارگران فراهم نماید.


موضوع : تجلیل و بزرگداشت، شهرداری
http://khna.ir/85508

دیدگاه شما چیست ؟!