خمام - کوچکی‌نژاد، آقازاده و احمدی راهی بهارستان شدند
ویژه
بر اساس آمار نهایی ؛

کوچکی‌نژاد، آقازاده و احمدی راهی بهارستان شدند

بر اساس آمار نهایی جبار کوچکی‌نژاد با ۵۰ هزار و ۶۵۸ رای، سیدعلی آقازاده با ۴۷ هزار و ۵۸ رای، محمدرضا احمدی‌سنگری با ۳۳ هزار و ۹۴۲ رأی راهی بهارستان شدند.

شنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۲ KHNA85078

یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ هزار و ۵۵۹ شعبه اخذ رأی و همچنین یک شعبه اخذ رأی اقلیت‌های مذهبی مستقر در بندرانزلی از ساعت ۸ روز گذشته در سراسر استان گیلان برای رفتن ۱۳ نماینده از ۱۱ حوزه انتخابیه گیلان آغاز شد، که ۵۴ شعبه در بخش خمام دایر بوده است.
مسوولیت برگزاری انتخابات در گیلان را بالغ‌بر ۴۵ هزار نفر بر عهده داشته و آنچه مسوولان ستاد انتخابات گیلان اعلام کرده بودند ۱ میلیون و ۹۵۸ هزار و ۴۷۳ نفر واجد شرایط رأی بودند، که گفته‌شده حدود ۹۲ هزار تن از آنها رأی اولی هستند.

به گزارش خمام‌نیوز، بر اساس آمار نهایی جبار کوچکی‌نژاد با ۵۰ هزار و ۶۵۸ رای، سیدعلی آقازاده با ۴۷ هزار و ۵۸ رای و محمدرضا احمدی‌سنگری با ۳۳ هزار و ۹۴۲ رأی راهی بهارستان شده و از مجموع ۱۳ نماینده گیلانی حاضر در مجلس دهم تنها کوچکی‌نژاد از حوزه انتخابیه رشت و سیدکاظم دلخوش از صومعه‌سرا توانستند مجدداً رأی موکلانشان را برای حضور در یازدهمین دوره خانه ملت بگیرند و برای چهار سال دیگر وظیفه سنگین قانون‌گذاری و نظارت بر حسن اجرای آن را برعهده بگیرند.


موضوع : اجتماعی
منبع : فارس
http://khna.ir/85078

دیدگاه شما چیست ؟!